7 jun. 2012

Herinneringen op papier, Pixum.nl


Albums, posters, fotocanvassen, ik ben fan. Ik houd ( surprise surprise ) ontzettend van fotografie en vind het dan ook leuk om mijn foto's ergens te bewaren. Natuurlijk heb je daar een computer voor, maar ik vind een album of een canvas aan de muur toch leuker.Vandaag een artikel over een webshop, genaamd Pixum. Op deze website kan je gemakkelijk en snel een fotoalbum en/of canvas met foto('s) laten maken. Ik mocht van deze webshop een Canvas testen en ga jullie vandaag vertellen hoe het werkt en vooral, wat ik van de webshop vind. Houd jij ook zo van foto's?



De website.
www.pixum.nl is de officiële website van Pixum. De website ziet er strak uit, en je kan meteen alle opties zien. Wat ik een groot pluspunt vind, is het feit dat er klantenreviews op de hoofdpagina staan, dat je meteen de verzendopties kan kiezen en meteen kan zien hoe je kan betalen en dat soort dingen. Je hoeft niet te zoeken, alles was bij mij vrijwel meteen duidelijk.

Mijn product.
Ik mocht een canvas kiezen, ik koos er eentje van 30*40 cm. Hier kan je de formaten en de prijzen bekijken. De prijzen zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten.
Dan gaat alles vrijwel vanzelf. Je klikt je formaat aan, wat je ten alle tijden kan wijzigen, ook als je bezig bent met het maken van je canvas, en upload de foto. Het handige is, hij geeft de kwaliteit van de foto weer met een smiley. Een groene smiley is perfecte kwaliteit, een oranje matige, en een rode, vanzelfsprekend, slechte. Zo doe je dus minder makkelijk een miskoop! Hier kan je je foto op canvas maken.

De verzending.
Doordat er iets fout ging met het verzenden van mijn canvas, heb ik er drie weken op moeten wachten. Ik had geloof ik per ongeluk mijn adres verkeerd ingevuld, dus daar kunnen zij natuurlijk niks aan doen. Toen mijn adres goed ingevuld was, was hij er met 4 werkdagen. Het ligt er natuurlijk aan hoe groot je product is, want kleine fotoalbums passen natuurlijk gewoon door de brievenbus. Toen was hij natuurlijk wel al gemaakt, dus ik denk dat je moet rekenen tussen de 7 en 9 werkdagen.

Oordeel.
Ik kreeg hem netjes verpakt in karton en plastic, hoewel ik wel bubbeltjesplastic had verwacht om de canvas zelf. Hij was helemaal heel, maar ik las op de website, dat als je product met beschadiging zou arriveren, dat je dan binnen een paar dagen een nieuwe opgestuurd krijgt.
Ik ben supertevreden met de canvas! Hij is van mooi formaat, de kleuren zijn prachtig en je krijgt er houtstukjes bij voor versteviging bij het ophangen.

Goed verpakt. 


Nog eens in plastic, bestelbon erbij. 

De achterkant is netjes afgewerkt en de houtjes zitten er in een plastic zakje aan vast. 

Dit is hem dan! Een foto van mijn moeder, mijn zusje en ik in NYC. 

Kortom, een website met veel opties, goede service én uitstekende kwaliteit. Ik heb natuurlijk alleen een canvas getest, maar ik ben ervan overtuigd, als ik de klantenreviews lees dat de albums ook prima in orde zijn. De prijzen zijn gemiddeld, dus als je nog opzoek was naar een website waar je een fotoalbum of canvas wilde laten maken, is deze zeker aan te raden!
Neem trouwens sowieso even een kijkje op de website, want buiten albums maken ze ook, wenskaarten, kalenders en posters.

Laten jullie wel eens foto's afdrukken?
Liefs,
Elana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...