27 jun. 2012

Mweh.

Warmteleer, E=mc2, liviusteksten, carpe diem, integraalrekening en ga zo maar door. Leren, leren, leren, met af en toe een kwartiertje eet/bel/honduitlaat of chillpauze. Ik ben op de helft, moet morgen wiskunde nog en vrijdag maatschappijleer en latijn. Helaas ben ik dan ook nog niet klaar, ik mag/moet volgende week donderdag twee SE's naar keuze herkansen. Ik hoop dat ik Natuurkunde in ieder geval kan doen, want dat was niet echt een succes geloof ik.
Maargoed, genoeg over school, maar dan weten jullie weer even dat ik daarom al een paar dagen niks gepost heb. Ik heb zelfs geen tijd om even een pictures of the week te maken en daar baal ik heel erg van. Dit weekend zal ik sowieso wel wat gaan schrijven, maar daarna dus weer even een paar daagjes niet. Nog twee daagjes keihard leren en dan heel even tijd om op adem te komen.
Na de herkansingen kan ik hopelijk zeggen dat ik naar 6VWO ga en met een chill gevoel de vakantie beginnen!

Liefs,
Elana

15 opmerkingen:

  1. Succes met de herkansingen! En daarna lekker genieten van de vrije dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen zeg al dat schoolwerk, maar het gaat vast goed komen, nog veel succes met de dingen die je moet doen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes! Als het erop zit, kijk je er met een glimlach op terug :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes! Ik weet hoe het is, en het is geen pretje maar je moet er even doorheen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes. Heb precies zelfde als jij, ga ook naar vwo 6 volgend jaar.
    Nog even volhouden en dan kan je heerlijk genieten!.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes met het leren! Ik snap het best dat je dan niets kan posten, school gaat natuurlijk voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh 5vwo lijkt me echt een ramp... maar het gaat je zeker lukken! veel succes! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, nog veel succes! Ik vind echt dat het moeilijk klinkt :s! ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...