23 jun. 2012

Nummers van vroeger

Vandaag een artikeltje met liedjes die ik luisterde toen ik klein was. Ik vond dit heel leuk om op een rijtje te zien, echt zo'n nostalgisch gevoel kreeg ik ervan, haha. Benieuwd of ik naar hetzelfde luisterde als jullie vroeger?



Ik was echt fan van K3, hoewel ik wel al wat ouder was toen het uitkwam, in ieder geval niet zo jong als de meeste kindjes die nu naar de voorstellingen gaan. Dit liedje kan ik -nog steeds, ahum- volledig meezingen, haha.


Zo typisch dit nummer. Volgens mij stond dit wel eens op thuis, van een oude cd van mijn moeder. Het enige wat ik weet is dat we altijd uit volle borst meezongen.


Ch!pz was echt by far mijn favoriete groep. Samen met een vriendin en twee vriendjes van de basisschool gingen we hier altijd een dansje op bedenken en dan opvoeren voor de klas. Geweldig was dat.


The M-kids! Dit stond op een zomerhits-cd die wij in de auto hadden en Juul en ik vonden dit een heel leuk nummer, haha. Drie jaar geleden toen we weer naar Frankrijk gingen wilde mijn broertje dit de hele tijd luisteren. Na die vakantie kon ik het niet meer horen, haha.

Dragostea din tei, bij ons thuis bekend als ; maajahi. Of hoe je dat dan ook schrijft, haha. Dit nummer werd bij ons ook grijsgedraaid.


Dit was een frans nummer wat Josine, mijn 'stiefmoeder' kende en ooit op zette in de auto. We konden het natuurlijk nog niet verstaan en zongen altijd de tekst compleet verkeerd mee. Wel leuk natuurlijk.

 
Haha, ook zo'n heerlijk, fout nummer wat ooit een keer op een cd stond. Laatst hadden we weer eens oude cd's in de auto en kwam deze toevallig ook voorbij. Ik kende m nog helemaal, haha.


Mijn moeders all time favourite in de auto. Geen idee waarom, maar ik vind het wel leuk. 


Op de een of andere manier zongen mijn zusje en ik altijd 'let's get noud, let's get nouhoud'. hahaha.

Hebben jullie ook van dit soort nummers?
Liefs,
Elana

14 opmerkingen:

  1. Oh, een aantal van die nummers kan ik nog goed herinneren haha! De songteksten ken ik nog steeds haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een aantal nummers vooral de eerste luisterde ik vroeger ook 24/7 haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik ken daar ook nog heel veel fan, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De meeste van deze nummers luisterde ik ook vaak! Vooral K3, daar hadden we veel cd's van !

    Liefs,
    Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. K3 luisterde ik vroeger ook heel veel, Chipz, en de M-kidz ook! Van M-kidz had ik zelfs een dvd die ik altijd wilde zien :) Verder luisterde ik Let's Get Loud en Dragostea din tei toen ik iets ouder was.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hield ook van K3, M-Kids, Chipz en 'Mahiejahie' hahah. Echt leuk, ik voel me weer klein. ;d
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk artikel! Ik luisterde vroeger heel veel K3 en ik zong alles mee :) geweldig. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel, een aantal van die nummers ken ik zelf ook

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Harstikke leuk om te weten wat je luisterde , haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha oh ja chips, dat vond ik ook leuk. en de 'ketchup song' was op gegeven moment ook helemaal hét haha.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oog in oog, hand in hand. Alle kleuren van de regenboog.... lalalala! Haha, dat liedje kan ik me nog goed herinneren! Vroeger luisterde ik echt altijd in bed muziekjes, maar vaak was het volgens mij k3 of kinderen voor kinderen. Mijn vader die is gek, want je weet nanananana. Nja, zoveel! Of oya lélé van k3... Oh nee, ik krijg hem nu in mijn hoofd! De tijd van vroeger komt terug, haha! Super leuk, artikeltje! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha wat een leuke post. K3 vond ik vroeger zo geweldig en dan met de films van hun! Echt leuk om dat weer de zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha wat leuk om weer te luisteren :)
    Bijna alle nummers herken ik nog heel goed en vond ik zelf ook helemaal geweldig!
    Ik was vroeger ook helemaal fan van Shakira en als ik deze nummers zie doet me dat meteen weer aan mijn Shakira periode denken haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha wat grappig! Ik heb ook bijna al die liedjes geluisterd, echt een leuke post!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...