12 jun. 2012

Pictures of the week #26





Hier week 26 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 26e week!


4-6-2012
House kijken en feestje plannen op de bank. 

5-6-2012

Excited! We mochten voor het eerst met licht en geluid oefenen in deze studio voor de wedstrijd. 

6-6-2012

Air. 


7-6-2012

De figuranten zaten klaar voor ons promotiefilmpje! Bij het achterste tafeltje zitten Auke en Martin waar het filmpje mee zou beginnen. 

8-6-2012

Cakepops gemaakt voor mijn feestje :) 

9-6-2012
Met lieve vriendinnetjes van school voetbal kijken en mijn verjaardag vieren :) 

1-6-2012
Middagje 'playing with makeup'

Tot volgende week!
Liefs,
Elana

ps. Vergeet mijn winactie niet!

28 opmerkingen:

  1. mjammmmie die cakepops zien er echt leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh die cakepops zijn echt leuk! en dat feestje ziet er ook leuk uit! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's! Ja, die cakepops zien er inderdaad heerlijk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die cakepops zien er heerlijk uit ja !

    En wat een leuke foto's :D'


    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ik ben de vijfde die het zegt, maar: wat zien die cakepops er heerlijk uit! Die challenge is echt leuk, ik maak mega veel foto's dus ben van plan hem ook te gaan doen! Ik kijk uit naar je overzicht van alle 365 foto's :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke foto`s en hmmm heerlijk cakepops.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuke foto's! Je feestje zag er gezellig uit ;)
    Zou je me willen volgen via Bloglovin?
    www.frescodulce.blogspot.com
    www.bloglovin.com/en/blog/3756087/fresco-dulce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er allemaal heel leuk uit! vooral je feestje haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die cakepops zien er heerlijk uit! leuke foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die cakepops, hmmm! Leuke foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's!
    Bedankt voor je reactie op me blog, zullen we elkaar volgen?

    xx,http://chanelscwonderland.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto`s! Die cake pops lijken me erg lekker!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die cakepops zijn er lekker uit, waren ze goed gelukt?!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's. Die cakepops zien er mooi uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een uitgebreid oogschaduwpalette!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. superleuke foto's !! die cake pops zien er zo lekker uit! En nog gefeliciteerd:)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's zeg, nog gefeliciteerd. Leuk dat jullie met zn allen voetbal gingen kijken, alleen jammer dat dat niet in de outfits is terug te zien, hihi. De make-up speel middag ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's, die cakepops zien er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er allemaal erg leuk uit! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke foto's allemaal, was je verjaardag nog gezellig?
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foto's, en nog gefeliciteerd! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog gefeliciteerd! En leuke foto's! Die 'air' is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dankjewel voor je reactie.
    Leuke foto's en nog gefeliciteerd!!
    Je hebt echt een leuke blog ik volg je (:

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke foto's van je verjaardag en wat een leuk idee om toen voetbal te gaan kijken. Ga ook eens proberen om cakepops te maken, zien er heel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...