20 jun. 2012

Pictures of the week #27


Hier week 27 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 27e week!



11-6-2012
Bloggen met mega-lolly, haha. 

 12-6-2012
Filmpje opnemen voor het stuk voor de wedstrijd. Roos en Marly in actie :) 

13-6-2012
Hypocriete zusjes <3

 14-6-2012
Middagje bijkletsen met Sophie, en lekker classy chillen bij de Mac <3

 15-6-2012
Ik ben zo lekker chaotisch

16-6-2012
17 B-dayparty van Floorie <3 

17-6-2012 
Nageltjes lakken in de signature kleur voor de voorstelling, OPI Italian love affair. 

Tot volgende week!
Liefs,
Elana

25 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's! Die foto van jou en je zus is echt heel erg mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Lekkere lolly, haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto`s! Erg mooie nagellak!
    Die lolly is groot zeg!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Die lolly ziet er wel lekker uit haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! (:
    Vanwaar heb je dat hoesje voor blackberry? (:

    Liefs'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's, en die kleur nagellak is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's !

    xx, http://chanelscwonderland.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die mega-lollie wil ik ook wel, haha! Leuke foto's verder :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie nagellak en die lollie, lekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoiets vind ik altijd leuk om te zien. Ik heb nou echt zin in zo'n mega super grote lolly♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's. Lolly's en ik gaan nooit goed, ik laat hem altijd vallen en dan kan 'ie meteen de prullebak in.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's!
    Ik vind die laatste foto ook erg mooi gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's! Dit artikel vind ik altijd erg leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, die chaos herken ik heel goed! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Chaos.. Mweaa! Ik moet mijn bureau ook nodig opruimen, dat is elke dag weer een chaos, haha! Leuke foto's allemaal & die lolly, yumm! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuke foto's, zo ziet mijn bureau er ook altijd uit tijdens toetsweken

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...