3 jun. 2012

Tag #15 Seven deadly sins of beauty


Vandaag weer eens een tag, lang geleden dat ik er eentje ingevuld heb. Suus, een vriendinnetje van me vond deze tag heel erg leuk en vroeg of ik hem wilde doen voor mijn blog. Stiekem vind ik hem ook wel leuk, so here we go! De Seven deadly sins of beauty tag gaat over de uitersten op het gebied van beauty. Benieuwd?

1. Hebzucht
Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?
Mijn goedkoopste spulletjes zijn denk ik van de €1 collectie van ELF. Er zitten hele fijne dingetjes tussen, al helemaal voor dat geld! Mijn duurste is, parfum dan niet meegerekend, denk ik mijn too faced natural eye palette. Prachtig, en iedere cent waard geweest.


2. Woede
Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?
Lippenstift. Ik vind het heel mooi staan, maar na een tijdje zit het alleen nog aan de buitenste randjes, het brokkelt af of de kleur vervaagt heel lelijk. Ik draag ze wel, maar meestal alleen als ik weet dat ik tijd heb om het bij te werken. Oh, en concealer. Gebruik ik vrijwel nooit, maar soms maakt het plekjes net wat egaler ten opzichte van de rest van mijn huid. Ik vind het alleen zo'n gedoe..

3. Gulzigheid
Wat zijn je lekkerste beautyproducten?
Naast parfum, wat ik iedere dag draag, zijn dat toch bodybutters. En massageolie. Ik ontspan echt van het insmeren ( of ingesmeerd worden ^^)  van benen, armen en rug. Super relaxed na een dag hard werken of een lange dag school.


4. Luiheid
Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
Naast de eerder genoemde concealer ook mijn wenkbrauwen. Ik epileer ze wel, maar ik ben echt te lui om ze bij te tekenen 's morgens.

5. Trots
Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?
Ik denk dan toch dingen met een geurtje. Ik kan best zonder make-up de deur uit, maar bijvoorbeeld niet zonder deodorant. Ik voel me zekerder als ik weet dat ik lekker ruik.

6. Lust
Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
Ogen op één, lach op twee en ,misschien wel shame on me, lichaam op drie. Heel toevallig voldoet mijn vriendje op deze vlakken aan mijn ideaalbeeld, haha.

7. Jaloezie
Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Eh, ik heb eigenlijk geen idee. Maar ik werd wel heel blij van OPI en China Glaze lakjes die ik van vriendinnen voor mijn verjaardag kreeg, haha.

Overnemen mag natuurlijk altijd! Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!
Liefs,
Elana

ps. 100 volgers op bloglovin! Ik denk dat het weer eens tijd wordt voor een winactie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...