10 jul. 2012

16. 10 random dingen..

525797_281627711929673_162374090521703_620800_350860072_n_large


Die ik doe zonder erbij na te denken. Whiee, alweer dag 16 van de 30 dagen challenge en ik zit nog vol met inspiratie dus dat gaat helemaal goed komen. Vandaag deel ik met jullie tien random dingen die ik doe zonder erbij na te denken, en dan ben ik gelijk ook wel benieuwd naar jullie persoonlijke trekjes, haha



1. Op en neer stuiteren als ik iets leuks lees op de computer. Ik heb geen bureaustoel, alleen zo'n gymnastiekbal waar ik op zit voor mijn rug. Het zit lekker, is beter voor mijn houding en staat niet in de weg. Maar ik ga daar dus altijd als een idioot op zitten stuiteren als ik me verveel of bijvoorbeeld een goed cijfer zie op magister, haha.

2. Een hoog stemmetje opzetten tegen alles wat schattig is. Kleine eendjes, mn hond, kat, paardjes als ze schattig kijken, etc, etc. Heel irritant eigenlijk, maar het gaat gewoon automatisch.

3. Overal waar het maar kan in de spiegel kijken. Niet omdat ik nou zo heel ijdel ben ( misschien een beetje..) maar dat is gewoon een gewoonte geworden. Gelukkig ben ik niet de enige, haha.

4. Pirouettes draaien met Roos als we de theaterzaal binnenkomen. Het is gewoon standaard, maar heerlijk, zo'n lege zaal waar je even lekker handstanden, radslagen en danspasjes kan maken. Klinkt misschien heel kinderachtig, maargoed. Acteurs zijn nou eenmaal gewoon niet zo volwassen soms :)

5. Een bepaalde routine als ik ga paardrijden. Misschien is dit een beetje té random, maar ik doe altijd precies hetzelfde, in dezelfde domme volgorde. Ik rijd met een martingaalteugel, en daar zit een lus aan waar de singel ( het ding wat zorgt dat je zadel op de rug van het paard blijft zitten) doorheen moet. En tóch doe ik altijd eerst het zadel en dan het hoofdstel. Ik weet dat het los kan, maar dat doe ik nooit omdat ik dan bang ben, mocht er iets gebeuren, dat hij dan op de lus gaat staan. Nog dommer is, ik ben te lui om dit paard vast te zetten dus hij staat altijd gewoon zonder iets om zijn hoofd buiten, maargoed, ik ken 'm langer dan vandaag en hij blijft wel staan. Meestal.

6. Mijn haar naar voren gooien. Standaard als ik voor de spiegel sta doe ik mijn haar voor mijn schouders, maar ik vergeet dan meestal dat er dan geen haar meer zit aan de achterkant, haha.

Tumblr_m18va4e01p1qano9zo1_500_large
hahaha <3
7. Voordat ik ga slapen op mijn wekker kijken voor ik me omdraai. Mn vriend kan daar niet zo goed tegen en probeert altijd op alle mogelijke manieren te voorkomen dat ik de wekker kan zien, haha.

8. Na iedere les op school op mijn telefoon kijken. Meestal zie ik niet eens of er wat is, maar dat is ook gewoon een gewoonte geworden, heel irritant.

9. Als ik alleen thuis ben tegen mezelf zeggen wat ik allemaal nog moet doen. Ik kan soms niet zo goed tegen stilte en dan praat ik maar tegen mezelf, haha

10. Er zijn twee mensen op deze wereld waarom ik al moet lachen als ik alleen maar aan ze denk. Floor en Suus. Standaard als ik die twee zie moet ik huilen van het lachen, lieve meisjes <3. Natuurlijk kan ik ook heel hard lachen met al mijn andere vriendinnen, en die zijn me ook zeker niet minder waard, maar bij hen is het gewoon altijd.

En, wat hebben jullie voor random gewoontes?
Liefs,
Elana

16 opmerkingen:

  1. Hahah wat leuk om te lezen! Ik kijk ook altijd overal in de spiegel of ramen. Als ik op de trein sta te wachten en de trein komt voorbij, kijk ik altijd in het raam. Als ik ergens voorbij een gebouw loop waar ik naar binnen kan kijken, kijk ik naar mezelf door het raam :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen!
    Nummer 2 en nummer 8 komen me erg bekend voor, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geschreven. Ik kijk ook overal in de spiegel. Vaak zeggen meiden uit mijn klas: Ja je ziet er goed uit hoor :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je alleen thuis bent & dan tegen jezelf praten is zo herkenbaar! hahaha. Oh, hoe stom is dat - maar inderdaad een gewoonte! Ik zie wel een paar dingen, die ook doe. Bij elke spiegel IN de spiegel kijken, geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha leuk om te lezen! :) leuke blog heb je. Heb je nog tips om mijn blog te verbeteren? :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahah een paar zijn heel herkenbaar! Leuk om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha erg grappig om te lezen! Ik kijk juist niet in spiegels, alleen als ik mijn make-up ofzo doe. Verder ben ik juist bang(?) voor spiegels.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk om te lezen! 2, 7 en 9 heb ik zelf ook! Haha vooral 9 komt me erg bekend voor:O x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zet ook altijd hoge stemmetjes op tegen iets kleins en schattigs en ik kijk ook altijd eerst op mijn wekker voor ik ga slapen :D haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te lezen! 6 en 9 zijn wel herkenbaar ja!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...