12 jul. 2012

Laughing out loud



Een hele tijd geleden maakte ik een artikel met 'That awkward moment' plaatjes. Vandaag doe ik zoiets soortgelijks, maar dan met plaatjes van één mijn favoriete tumblr accounts! Benieuwd? Be prepared, het zijn er nogal wat, haha.

Sidenote: let vooral even op de plaatjes, daar moet ik meestal het hardst om lachen, haha.





















































Nou, ik denk dat dit wel weer eventjes genoeg was, haha.
Mocht je zelf nog willen kijken, hier de link naar de tumblrpage: http://teen-derp.tumblr.com/
Jullie humor?


Liefs,
Elana

16 opmerkingen:

  1. haha super veel is herkenbaar!
    heel grappig
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha,ik vind ze ech super leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik vind het echt grappig! :P het is wel hele flauwe humor en ik kan er niet bij in een 'deuk' liggen, maar ik vind het wel grappig xD.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha erg grappig en herkenbaar!
    Ik kende het account nog niet, maar ben het meteen gaan volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind zo'n dingen ook altijd erg grappig! En ze zijn zo herkenbaar! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik vind ze allemaal echt super leuk! Vooral nummer 473, heb ik zo vaak voor (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk :)

    zin om elkaar te volgen?

    xoxo

    xcocolienx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha dit is helemaal mijn humor, geniaal! haha.
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha ik ken die plaatjes !
    echt grappig xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniaal!
    Alles klopt!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Te leuk, haha! Het meeste klopt ook gewoon.. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...