18 jul. 2012

Love; Necklaces.

Vandaag laat ik jullie mijn collectie aan kettingen zien. Ik zou mezelf weer eens niet zijn als ik niet wat vergeten was, dus het zal wel weer niet helemaal compleet zijn. Dit zijn echter wel alle kettingen die ik op dit moment draag, niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar ik heb vrijwel iedere dag een andere om. Kijk mee!


Lange kettingen. 
Ebay-verjaardag-H&M-Ebay-Claire's

Nog meer!
Ebay-Bornprettystore-NY-Ebay.


Nou, dat begint al goed. Mijn geliefde balonnenketting vergeten, haha

En deze zijn allemaal een beetje "tussenlengte"
H&M-Ebay-SurfkampFrankrijk-SurfkampSpanje

Korte zilvere kettinkjes
Primark-Cadeautje-NY-Hartsvriendinnenkettinkje-NY, maar ook cadeautje. 


En de rest! 
Claire's NY- Claire's, Claire's, gewonnen bij Hanna :) - Vriendje -Primark - Claire's - Claire's NY. 

Een tijdje geleden konden jullie mijn favorieten al zien, dus daar ga ik even niet verder op in, haha.
En, wat vinden jullie van kettinkjes? 

Liefs,
Elana

15 opmerkingen:

  1. waaauw, veel! Ik vind die met die wereldbol heel mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, veel kettingen! Ik houd ook echt veel van zo'n kettingen waar zo iets random aanhangt zoals een fototoestel, sleutel of een vogelkooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn behoorlijk wat kettingen, stuk voor stuk leuke ook! Ik heb een ketting die ik standaard draag ( van mn vriend ) en een voor grote gelegenheden hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt veel, en leuke kettingen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kettingen! vandaag staat er ook een necklace collectie bij mij ingepland, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow lekker veel kettingen! Ik heb er ook veel, maar volgens mij nog niet zo veel als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe geweldig is die luchtballonketting! Superleuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een leuke kettingen heb je! En ook veel,haha!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...