5 jul. 2012

Pictures of the week #28


Hier week 28 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 28e week! Door de SE week en drukke theaterweek die ik achter de rug heb komt hij wat later dan verwacht, maar morgen zal ook meteen week 29 volgen!


 18-6-2012
Na school meteen doorracen naar theater en geen tijd om te eten. Dan maar classic broodjes en breaker op de fiets, haha. 

19-6-2012
Hoe komen deze outfits op de theaterschool als je alleen een fiets hebt en het keihard regent? 

20-6-2012
In slaap gevallen tijdens het house kijken.. Dat je een dekentje over me heen legt is erg lief, maar heel veel foto's maken misschien een beetje overdreven. Maargoed, wel weer een foto van de dag.. 

21-6-2012
Lang leve theater make-up, 20 minuten en een heleboel reinigingsproducten! 

22-6-2012
Zó verschrikkelijk lekker, grapefruit met suiker. Zonder suiker trouwens ook hoor, haha. 

23-6-2012
Yess, begin van de SE week. 

24-6-2012
Ziet er misschien niet zo lekker uit, maar deze zelfgemaakte guacamole was echt een van de lekkerste die ik ooit gegeten heb :) 

Het zijn jammergenoeg geen theaterfoto's, maar niet iedereen met wie ik samenwerk stelde het op prijs dat ik foto's maakte voor mijn blog van bepaalde dingen. Waarschijnlijk komt er nog wel een fotoverslagje van de wedstrijd online, maar dat weet ik nog niet zeker. Momenteel wachten we nog eventjes op de uitslag, haha.
Liefs,
Elana

16 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien weer! Grapefruit vind ik ook erg lekker, jamm! En nog bedankt voor je tip voor mijn reisje naar Rome :) Ga inderdaad in principe alleen maar de Sint Pieter bezoeken :)
    Lfs, Cherel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Elaan, superleuk :). Ik ben ook weer begonnen met bloggen (eindelijk weer tijd!) Je kan me nu volgen via bloglovin' (weet niet of je dat doet, ik volg jou iig!). Hoe gingen je pta's? xxx Iris

    http://irisinspiration.fashionblogster.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ier, wat leuk ik ga meteen even kijken :)
      pta's gingen goed, alleen natuurkunde niet zo, maar dat maakt niet uit, haha
      Liefs,
      xx

      Verwijderen
  4. Leuke foto's ! Spannend, wachten op de uitslag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die wattenschijfjes! Haha, wat een ramp! Zoveel poetsen?! Mwah. Een leuke pictures of the week! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...