6 jul. 2012

Pictures of the week #29


Hier week 29 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 29e week!



25-6-2012
SE latijn voorbereiden. 

26-6-2012
Eventjes met Maxim lunchen bij de Bagels&Beans om te ontstressen van de eerste drie SE's. Mn favoriete bagel, de "toscaanse" en IJskoffie :) 

27-6-2012
Hallo hommel die kwam schuilen voor de regen..

28-6-2012
Jaaa :) Festivalstempel omdat mn beste vriend daar achter de bar stond, haha. 

29-6-2012
"Je moet natuurlijk wel goed eten he" Aldus vriendlief. 

 30-6-2012
Van studieontwijkend gedrag zelfs mijn kwasten wassen.. Waar die SE-week wel niet goed voor is, haha. 

1-7-2012
Mn broertje zat in de tuin de krant te "lezen" en mijn hond keek toevallig net omhoog. Foto-moment! 

Tot volgende week!
Liefs,
Elana

15 opmerkingen:

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...