15 jul. 2012

Pictures of the week #30


Hier week 30 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 30e week!



2-7-2012
Maskertjes!

 3-7-2012
Fietsen..

4-7-2012
Vliegende luchtballon :)

5-7-2012
Chocolade snijden voor een creatieve koekjes-bak uitspatting met vriendje :)

6-7-2012
Mojito's want we zijn eindelijk klaar met school!

7-7-2012
Generale repetities voor de voorstellingen van de Theaterschuur. 

8-7-2012
Lieve vriendinnetjes en mede-dansers :) 

Tot over een tijdje, als ik al mn vakantie foto's met jullie ga delen! Ik vertrek vandaag met vijf van mijn beste vriendinnen richting la France, fijne vakantie!
Liefs,
Elana


24 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en heel veel plezier op vakantie :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto's! veel plezier in frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van maskertjes ! :)
    Leuke foto's verder.

    Ik vertrek morgen naar la France, namelijk naar Paris :)

    Liefs,
    Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wou wat cool naar frankrijk. Ik wil heel graag naar Nice. Moet je maar eens googlen, echt een mooie stad is dat in Zuid-Frankrijk. Ik had het in een documentaire gezien.
    En je luchtballonnen ketting is cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien :)
    Veel plezier in Frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke fotootjes! Heel veel plezier in Frankrijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier op vakantie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke foto's weer! geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto's zeg, wat heb jij veel maskers! De Mojito's zien er goed uit. Veel plezier in Frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke foto's! Veel plezier op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's en veel plezier op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's!

    XO

    http://newfashionlifestyle.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat supercool dat je dat doet. Leuke foto's. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...