23 jul. 2012

Pictures of the week #31


Hier week 31 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 31e week! Ik ben net terug van een weekje frankijk met vriendinnen, maar ga morgen ook alweer door naar Turkije, dus ook komende weken zullen er niet veel artikels online komen helaas..



9-7-2012
Eindfeest in de melkweg.

10-7-2012
Suuperlekker toetje

11-7-2012
Mn lieve Friese paardje.

12-7-2012
Taartjes bij taart van mn tante met mijn zusje :)

13-7-2012
 Primark spulletjes! Komt nog een shoplog van :)

14-7-2012

Tas voor Frankrijk met vriendinnetjes!

15-7-2012
Blond Amsterdam Olympische spelen beker in het vliegtuig, haha.

Vakantieweekjes komen later!
Liefs,
Elana

13 opmerkingen:

  1. Leuke foto's weer! Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad op vakantie en voor de rest veel plezier nog in Turkije!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! En wat leuk dat je eerst een weekje met vriendinnen naar Frankrijk bent geweest en nu ook nog naar Turkije gaat, dat wil ik ook wel haha! (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zeg! oeh ik ben benieuwd naar de primark shoplog, ik houd van primark hihi! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Die taartjes zien er echt heeerlijk uit haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's, die taart ziet er echt super yummy uit :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Die Blond beker is echt gaaf zeg! Me want! haha! Veel plezier nog in Turkije!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...