26 jul. 2012

Primark Shoplog!

Twee daagjes voor ik op vakantie ging, ben ik nog eventjes met mijn lieve vriendinnetje Saja naar de primark geweest. Een foto van alle spulletjes hebben jullie stiekem al kunnen zien in Pictures of the week #31, maar vandaag ook nog even wat close-ups.



Hier alle spulletjes samen. Ik heb niet van alles detailfoto's gemaakt, in verband met tijdnood, haha.
1. Kersenpyjama. Echt een superschattig hemdje met bijpassend kort broekje, perfect voor de zomer. €6
2. Portemonnee met strikje. Superschattig en handig voor vakantie omdat er veel losgeld in past. €3,50
3. Setje armbandjes met neppareltjes €1,50
4. Ondergoedsetje met streepjes en rode lintjes €7
5. Zwart ondergoedsetje €6
6. twee hemdjes, een perzikkleurige en een zwarte. Deze zijn superfijn, best lang en gaan opzich redelijk lang mee. p/s €1,50
7. 7 paar witte sokken, gewoon omdat ik ze nodig had. €3
8. simpele strings €3
9. make-up removerdoekjes met tea tree olie voor op vakantie. 2 pakken van 25 stuks €1,50
10. zonnebril. €3
11. Setje met reisspiegeltje, borsteltje en kammetje. €1,50
12. simpele schoentjes voor outdoor activities in de vakantie. €3
13. kanten shirtje met strikje achterop. €8

Pyjama. 

Borstelsetje en shirtje. 

Portemonee, removerdoekjes, zonnebril, parelarmbandjes.

Detail shirtje. 


 Liefs,
Elana



20 opmerkingen:

  1. Bij de Primark hebben ze altijd van die leuke dingen!
    Liefs, Rozemarijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! Ik moet echt nog een keer naar de Primark gaan.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes. Ik ben nog nooit bij de Primark geweest.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt je slag goed geslagen, wauw! Heerlijk veel spulletjes. Heel leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superleuk! Ik ga zaterdag voor het eerst naar Primark. Dit geeft mooi beeld van de dingen die ze hebben. Echt leuk! liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke dingetjes heb je gekocht! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk! Dat shirtje is inderdaad echt wauw!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen heb je gekocht zeg! Dat shirt is echt wauuuwie! hihi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh het kanten shirtje is echt heel mooi!
    Leuke dingentjes heb je gekocht (:

    X. Lian. (mycreativebrains.blogspot.nl)

    Give away:
    http://mycreativebrains.blogspot.nl/2012/07/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankoopjes. Ik ben nog nooit bij de Primark geweest, moet er toch maar eens van gaan komen geloof ik ;-) .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele toffe aankoopjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg! Ik hou ook echt van de Primark, het zit alleen niet in de buurt helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankje voor je leuke reactie! Jij hebt trouwens ook een heel erg leuke blog:) je hebt er een volger bij. En erg leuke aankopen vooral die zonnebril en dat shirtje!

    Ciaoo

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...