8 jul. 2012

Random pictures

547572_463226120362651_10128019_n_large


Heerlijk om soms gewoon een middagje foto's te kijken en terugdenken aan de herinneringen die erbij horen. Vandaag deel ik er weer een paar met jullie, kijk mee!



IJslandertjes in Amsterdam

Concert van Chef'special 

Mis je, lieve apollo <3

Paardjes voeren in Frankrijk met mijn zusje. 

Verjaardagsfeestje in groep acht! Een beautyworkshop kregen we, haha. 

Voor het eerst met de caravan op vakantie! 

Kunst op cruise. 

Met vriendinnetjes in Granada in de vierde klas. 

Door de sneeuw naar stal fietsen, haha. 

Kleuren met broertjelief <3

Teringzooi op Les chevaux :)

Iloveyouguys <3

Mei 2012

Theater <3

Weekendje weg met vriendinnetjes in de brugklas 

Ready to party! -schoolfeest tweede klas. 


En kerstgala 4e klas :) 

Met lieve Soofje op mijn sweet sixteen :) 

Ik wil nooit meer iemand horen zeggen dat mijn pony niet kan springen. Het is dan wel niet hoog, maar hij kan het wel. LC 2011 <3

In de herfst in een bos met een camera die niet bleef staan. En het was geweldig <3

Goed stuk. Nee, eigenlijk niet, maar een project voor school. Het was wel leuk, maar chaotisch, onprofessioneel en soms echt heel irritant ;) We speelden Elektra. 

Met lieve lieve Ier, zomer 2011. Iris heeft sinds kort ook een blog, ik zou het héél leuk vinden als jullie even gingen kijken, ondanks dat er nog niet zoveel op staat :)

Leuk, hè, foto's kijken?
Liefs,
Elana

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! De jurk die je aanhad naar het kerstgala in de 4e heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah ik sta op 2 van je foto's, such an honour, haha xxx Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Ik wist niet dat je op paardrijden zit! Leuk! Ik zat er ook op!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. altijd leuk weer even terug in de tijd ;-) leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk! haha ik denk heel vaak aan zo'n herinnering op een moment dat het stil is in de klas en dan barst ik opeens in lachen uit, en iedereen kijkt mij dan zo aan van: 'tja, foreveralone' haha.
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk! Ik doe dat ook weleens, lekker foto's terugkijken van een tijdje terug. Wat een superleuke caravan hebben jullie! <3 Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Ik kijk soms ook wat foto's terug, dan denk ik er even snel doorheen te kijken, maar dan heb ik toch zo een paar uur verder. Leuk om herinneringen op te halen inderdaad. Leuke blog heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke foto's en zeker leuke momenten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat boeket van groente en fruit ziet er erg mooi uit!

    xx nonnatiwow.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk al die foto's!
    Heb dit jaar ook heel wat foto's van mijn klas gemaakt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's, chef's special wiehooeeee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's! Ik hou er ook altijd van om foto's te kijken!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...