3 jul. 2012

Tag #16 Get your freak on!

 323539-12-1325782534187_large



Vandaag een tag die ik niet zelf heb uitgezocht, maar die ik doe voor een weddenschap voor theater. Iedereen kreeg een opdracht die hij/zij zo eerlijk mogelijk moest uitvoeren en in het kader van 'ja, wat zijn we toch leuk en jij hebt een blog' moest ik deze tag doen. Helemaal niet erg natuurlijk, ik vind m wel leuk. Het is een beetje een rare tag, het zijn 15 compleet random vragen. Benieuwd?


1. Welke nickname gebruikt alleen je familie voor je?
Hmm. Laanebaan en Laaneglijbaan ( ahum, mn broertje ) zijn dingen die alleen mn ouders en broertje zeggen, maar ik wordt heel vaak door vriendinnen Elaan, Laan of Elanie genoemd, wat mijn ouders ook zeggen. Verder heeft mijn broertje nog een heel uitgebreid scala aan bijnamen zoals druif, monster, friendel ( kruising tussen friemel en vriend, haha) en cutiepie <3

2. Wat is een rare gewoonte van je?
Eh, volgens mij heb ik niet echt hele rare gewoontes, misschien dan dat ik altijd aan mijn haar zit.

3. Wat zijn jouw fobiën?
Spinnen op nummer één. Ik haat die beesten, ik kan echt niét met een spin in een ruimte zijn. Hooiwagens oké, maar daar blijft het bij. Haaien vind ik ook verschrikkelijk trouwens.

4. Welk liedje zing je stiekem heel hard mee als je alleen bent?
Ik neem je mee, van Gers Pardoel, haha. En in de auto samen met het hele gezin 'Plug it in and turn me on' van Krezip.

5. Wat is irritant aan jou of waar erg jij je aan bij anderen?
Ik praat misschien een beetje veel. Ik erger me aan duidelijke taalfouten ( groter DAN, lieve wiskundeleraar -___- ), mensen die ongeïnteresseerd overkomen en paardenmeisjes met teveel make-up op stal, haha.

6. Wat voor gewoonten heb je als je nerveus bent?
Aan mijn haar zitten, zuchten, over mijn neus wrijven, ergens op slaan of tikken en ga zo maar door. Blijf maar uit mijn buurt als ik nerveus ben, haha.

7. Aan welke kant van het bed slaap je?
Altijd aan de linkerkant. 

8. Hoe heette je eerste knuffel?
Fifta. Een dalmatiërhond, haha. Geen idee waarom eigenlijk.. 

Tumblr_m6lkcxgnkn1r8ttuno1_500_large

9. Wat bestel je altijd bij Starbucks?
Caramel cream, vanille latte of gewoon latte. Niet zo speciaal eigenlijk..

10. Welke beautyregel raad je iedereen aan maar houd je je zelf niet aan?
kwasten wassen, haha. Ik ben zó verschrikkelijk lui daarin.

11. Wat is jouw positie onder de douche?
Met mijn rug naar de douche toe, maar ik draai me ook heel vaak om, haha. 

12. Heb je gekke body skills?
Hahaha, ik kan een bloemetje van mijn tong maken, mijn tong omdraaien en mijn ogen wegdraaien. Charmant hè?

13. Wat is je favoriete slechte snack?
Chips! Dat kan ik echt op ieder moment van de dag eten, maar de laatste tijd weet ik me goed in te houden als Maxim graag om tien uur naar de Jumbo wil :)

14. Wat is een stopwoord van je?
Heftig. Heel irritant, maar ik gebruik dat woord ontzettend veel. Ik zet het overal achter en geef het als standaard antwoord, haha.

15. Wat draag je in bed?
Eh, niet echt veel bijzonders. Ik houd in de zomer echt niet van pyjama's, maar in de winter dan weer wel. Als ik bij vriendinnen slaap heb ik altijd een hemdje en een kort pyjamabroekje aan ;) 

Neem m gerust over, ben héél erg benieuwd naar jullie antwoorden!
Liefs,
Elana

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lijstje is het geworden zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nummertje 14 herken ik !! dat is bij mij ook zo en dan gaat het meestal zo :
    'hé wat heb je een leuk t shirt aan ' ( en dan zeg ik ) ' Ja , heftig hé ?
    en dan zeg ik het ook nog zo :
    Heffftigg ! haha !! dit is is een leuke post! en met 3 heb je groot gelijk ! Spinnen Brrr ik word al rillerig als ik het typ !
    -xoxo- nadia
    PS: vergeet mijn give away niet !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh je, heftig is ook mijn stopwoordje geweest, haha! Grappig. Toch een leuke Tag, dat je moest doen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. speciaal voor jou laan:

    1. Welke nickname gebruikt alleen je familie voor je?
    mn moeder noemt me heel vaak maximum...

    2. Wat is een rare gewoonte van je?
    haha eh, de slaap uit mn vriedjes ogen wrijven. hehe

    3. Wat zijn jouw fobiën?
    kaas. en dan vooral boursin, paturain en albert heijn kruidenroomkaas. als je dat voor mn neus houdt, krijg ik nou echt meteen kotsneigingen

    4. Welk liedje zing je stiekem heel hard mee als je alleen bent?
    ik zing nou niet echt alleen heel hard liedjes mee als ik alleen ben.. op de fiets standaard, en dan soms zo'n classic moment dat je in de stromende regen fietst, denkt dat je alleen bent en dan keihard en knettervals apologize mee zit te zingen, en dan ingehaald wordt. dus dat..

    5. Wat is irritant aan jou of waar erg jij je aan bij anderen?
    sommige mensen vinden mij een beetje vervelend omdat ik stiekem best belachelijk goed cijfers haal, hehe. maar dan moeten ze niet gaan denken dat ik er niks voor doe. en ik kan totaal niet tegen die kleine arrogante kutbrugklassers die dat ene meisje dat geen louis vuitton tasje heeft gaan pesten, of gewoon dat meisje wat er een beetje buiten valt. ik weet zelf namelijk maar al te goed hoe dat voelt.

    6. Wat voor gewoonten heb je als je nerveus bent?
    heel irritant zenuwachtig gaan doen en non-stop ohmygod roepen en mensen net iets te hard porren. en als ik heeeel nerveus ben trillende handjes en niet kunnen nadenken.

    7. Aan welke kant van het bed slaap je?
    nou in het midden, want ik heb een eenpersoonsbed. maar in een tweepersoons het liefst diagonaal en ondersteboven. is mn vriendje altijd erg blij mee

    8. Hoe heette je eerste knuffel?
    eh geen iedee. de eerste die ik kan herinneren was stip, een heel lief hondjesknuffeltje uit amerika., van papa gekregen :)


    9. Wat bestel je altijd bij Starbucks?
    skinny caramel macchiato, of white cafe mocha. en ik heb een raspberry-blackcurrant-frappucino periode gehad.

    10. Welke beautyregel raad je iedereen aan maar houd je je zelf niet aan?
    je nagellak er optijd vanaf halen, ahum.

    11. Wat is jouw positie onder de douche?
    met mn buik naar de douche toe en dan niet mn hoofd eronder

    12. Heb je gekke body skills?
    ik kan met mn tong een knoop leggen in een kersensteeltje/dropveter/aardbeienveter etc, en ik kan broeksknopen openmaken met mn tenen.

    13. Wat is je favoriete slechte snack?
    snoepjes. vooral dropfruitsleutels, he laan :)

    14. Wat is een stopwoord van je?
    geil. tsja. ik weet het ook niet hoor.

    15. Wat draag je in bed?
    een zo lelijk mogelijk shirt, het liefst mn alleroudste lichtblauwe manege de jong aalsmeer ponykampshirt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk om te lezen! bij mij moet je ook uit de buurt blijven als ik nerveus ben, ik lul dan namelijk nonstop tegen iedereen, of diegene het nou horen wilt of niet haha, en het is alleen nog maar onzin ook (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had deze tag op Youtube al een paar keer gezien, maar nog nooit in het Nederlands. Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, leuke tag!

    p.s je kan nu een snorrenring winnen op xArmani http://www.xxarmani.blogspot.be/2012/07/winactie-met-sweetdesire.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk ingevuld!
    Deze tag vind ik echt grappig.xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke tag. Ik heb deze al eens gedaan helemaal in het begin van mijn blog. Maar misschien ga ik hem nog wel eens herdoen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...