31 jul. 2012

Tag #17 4 things




Vandaag weer even een tag. Leuk om te lezen, makkelijk om te maken en misschien weer nieuwe inspiratie voor jullie! Misschien heb  ik deze ooit al wel eens gedaan, maar dat maakt niet uit, haha. Ik heb m van Leila in wonderland, een superleuke blog, neem zeker eens een kijkje :)
4 things. Eigenlijk spreekt deze tag voor zich, dus lees mee!

4 things in mijn tas
Ik ga vanavond op vakantie, dus heb een koffer een een handbagagetas. Voor het gemak noem ik vier dingen uit allebei :)
Koffer:
- Bikini met streepjes
- Moordkuil, een superspannend boek van een IJslandse schrijver
- Zonnehoed
- havaianas.
Handtas:
- Q&A A day
- Snoepjes voor in het vliegtuig
- Paspoort
- zonnebril

4 things gevonden op mijn bureau
- MacBook Air! :D
- Deo
- Ipod touch
- Glow in the dark nagellak voor review.

4 favoriete dingen in mijn kamer
Whaa,wat gaaf!

- Fotocollage
- Starbuckbeker met lieve en supergrappige tekstjes die Suus maakte toen ik een keer koffie kwam halen.
- Sieradenpop
- Bed.

4 things die ik altijd al heb willen doen
- Surfen op Hawai
- Tokyo bezoeken
- Met dolfijnen zwemmen
- Iets ontwerpen.

4 things waar ik op ‘t moment van houd
- Vriendje. Hoe kan het ook anders, haha.
- Mn lieve vriendinnetjes waarmee ik net een week in Frankrijk geweest ben, en de rest waar ik nog mee wegga
- Hondje
- Zonnetje

4 things waarvan ik wed dat je ze niet van me wist
- Ik ben linkshandig
- Ik slaap met een slaapmasker
- Ik ben maar 1.65 m.
- Ik val eigenlijk alleen op blanke jongens, haha.

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
- 50 ways to say goodbye- train
- one more night - maroon 5
- party shaker- R.I.O
- R U mine- arctic monkeys.

Overnemen mag altijd, superleuk!
Liefs,
Elana

12 opmerkingen:

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...