11 jul. 2012

Update!



Vandaag even een artikeltje over de afgelopen paar weekjes. Ik heb een tijdje minder geblogd, en dat kwam door een aantal dingetjes. De komende weken zijn natuurlijk vakantieweekjes, dus ook dan zal er minder online komen. Benieuwd wat ik de afgelopen tijd gedaan heb? Read on!

School.
Natuurlijk heb ik de afgelopen tijd vooral aan school gewerkt. De laatste SE week, dus dat was nog even flink bikkelen voor goede cijfers. Deze heb ik met succes afgerond en ik kan dus ook met trots zeggen dat ik volgend jaar eindexamen ga doen, ik ben over naar 6 VWO! Ik heb mijn boeken maandag ingeleverd en gisteren mijn rapport ontvangen. Tot mijn verbazing moeten er heel veel mensen een toelatingstoets doen voor een bepaald vak voor volgend jaar, dus voor diegenen die dat moeten doen; heel veel succes!

Theater.
De laatste voorstellingen zijn gespeeld, alles is afgerond, ik heb mijn projectverslag ingeleverd en ga daar ook over naar het laatste halfjaar. We hebben natuurlijk ook de wedstrijd nog gespeeld, die we helaas niet gewonnen hebben, maar wel tweede zijn geworden. Dit betekent, tot onze grote verbazing, dat we toch deze voorstelling in carre mogen spelen! Aan de ene kant vonden we het heel jammer dat we verloren hebben, maar aan de andere kant, de groep die het gewonnen had ( ook bij ons in het huis ) heeft het dubbel en dwars verdient!

Vakantie.
Nu heb ik natuurlijk ook eindelijk vakantie, en ik moet zeggen, ik geniet er nu al van. Uitgaan met lieve vriendjes, lekker op de bank hangen en house kijken, uitgebreid lunchen, uitslapen, paardrijden en lekker sporten. Ik ga zondag op vakantie, een weekje met vriendinnen naar frankrijk, maar de rest van de vakantie zal ik ook niet thuis zijn. Ik ga nog naar italie, turkije en portugal en daarna misschien nog naar drenthe, naar een manege waar ik al een aantal jaar kom, dus ik zal me zeker niet vervelen. Ik ga proberen zoveel mogelijk blogsposts te schrijven, maar ik ga vooral van mijn vakantie genieten. Ik neem mijn laptop ook niet mee, er zal op iedere vakantie wel iemand zijn met een laptop, maar ik ga geen posts schrijven op vakantie. De pictures of the week zullen na de vakantie volgen, of in de 2/3 dagen dat ik thuis ben tussen mijn vakanties. In ieder geval, een hele fijne vakantie allemaal!


Laptop.
Ik ben de trotse eigenaresse van de nieuwste MacBook Air! Ik kreeg deze voor mijn overgang naar de 6e klas en ben er superblij mee! Ik werkte altijd op mijn windows laptop, maar aangezien mijn moeder windows 6 jaar geleden al uit haar leven verbannen heeft, weet ik precies hoe hij werkt. Ik ben nu bezig met het overzetten van al mijn foto's ( en dat is veeeel, geloof me, over de 50 gb ) en documenten.  Daar tussendoor wil ik geen foto's op mn laptop zetten, dus pictures of the week komt als het goed is vrijdag.

Nou, nu zijn jullie weer lekker bijgepraat. Geniet van je vakantie, denk lekker even niet aan school, wordt lekker bruin en verzamel verhalen die jullie later allemaal weer op je blog kunnen delen :)
Wat gaan jullie doen in de vakantie?

Liefs,
Elana

8 opmerkingen:

  1. wow, wat een heeerlijke vakantie! Je gaat veel weg zeg. Wat goed dat je over bent! Komt de uitslag van de give away nog? Ik heb het plaatje die in mijn sidebar staat twee dagen na de datum weggehaald. ;) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, er zijn buiten al deze leuke dingetjes ook nog wat andere dingen aan de hand, die ik niet op mn blog zet, waardoor ik dat helemaal vergeten ben heel eerlijk gezegd.. Maar die komt nog wel, zeker weten!
      Liefs,
      xx

      Verwijderen
  2. Veel plezier op vakantie en wat leuk dat je een Mac Book Air hebt :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral afspreken met vriendinnen! Fijn dat je nu een nieuwe laptop hebt. Ik ben nu aan het sparen. Hopelijk heb ik het snel bij elkaar!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vakantie, en van harte dat je over bent naar vwo 6!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke post, en leuk dat je een macbook air hebt gekregen!! Leuke blog!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...