30 sep. 2012

Groupon, nice to deal with.


In deze crisistijd let iedereen wat meer op zijn centjes, maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat we aan onszelf moeten denken! Jezelf verwennen met een beautybehandeling, mooi sierraad of lekker etentje is goed om jezelf vrolijk en enthousiast te houden. Maar, stel nou dat we die dingetjes nog iets goedkoper zouden kunnen maken?




Bij Groupon kan je al dit soort dingetjes vinden voor een zacht prijsje. Je beste vriend(in) verwennen met een etentje of dagje is natuurlijk hartstikke leuk, maar meestal ook wel een aardig dure grap. Hier kan je bijvoorbeeld met twee personen uit eten voor €25 of €30! Dan heb je een hele leuke avond, lekker eten, alles is verzorgd en je betaalt meestal minder dan de helft van het oorspronkelijke bedrag!

De deals werken heel simpel, ik wilde bijvoorbeeld een manicure voor twee personen aan een van mijn beste vriendinnen voor haar verjaardag geven. In de zoekbalk op de website kan je dat makkelijk vinden, je kan zelfs op deals bij jou in de buurt zoeken, en kopen gaat gewoon via Ideal. De bon is te printen, leuk envelopje eromheen, kaartje erbij en klaar is je cadeau! Ben jij nog op zoek naar zo'n cadeautje?Op zoek naar goedkope beauty arangementen? Ook die staan hier aangeboden, de rest wijst zich allemaal vanzelf.


Ik ben in ieder geval heel enthousiast over dit concept, hoe zit het met jullie?

Liefs,
Elana


9 opmerkingen:

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...