23 sep. 2012

Liebster blog award!




Sorry aan iedereen die mij ooit voor deze blog genomineerd heeft, ik ben denk ik wel 6 keer getagd en ik vond het heel lief iedere keer maar het kwam er nooit van. Toevallig ben ik vorige week door Leila en door Nikita getagd en ik dacht, het moet er toch eens van komen. Aangezien deze blog al zolang rondgaat ga ik hem niet nog doorgeven, want ongeveer iedereen heeft hem al gedaan. Heb jij hem nog niet gedaan? Dan tag ik jou bij deze!

Regels:
Ik moet deze award  doorgeven aan 11 andere bloggers, die minder dan 200 volgers hebben net als ik. Er zijn ook regels aan verbonden en wel deze:

1) Elk persoon die is genomineerd moet 11
dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat.
2) Je moet 11 vragen beantwoorden die de
persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.

3) Je moet 11 nieuwe vragen bedenken
voor degene die jij gaat nomineren.

4) Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die dus
minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post.
5) Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen
door bijvoorbeeld een comment achter te laten.

6) Je mag niet terug genomineerd worden.

11 dingen over mezelf. (dit wordt een beetje saai, want ik vertel al zoveel over mezelf. Ik doe wel wat recente dingen)

1. Ik viel afgelopen zaterdag nogal hard van mijn paard omdat er iemand zo gestoord was tegen me aan te knallen. Bedankt he!
2. Ik heb voor mezelf bewezen dat ik erg lang zonder slaap kan.
3. Ik heb echt de liefste vrienden die ik me kan voorstellen
4. Ik houd nog steeds mijn Q&A a day bij
5. Ik ben mijn kamer aan het verbouwen en ik ben er zo ontzettend blij mee!
6. Ik heb een toneelstuk geschreven
7. Auditie gedaan voor een grote productie
8. Ik heb een usb-stick in de vorm van een mannetje
9. Ik ga binnenkort eindelijk een nieuwe telefoon kopen
10. Ik werk bij Vapiano
11. Ik vind jullie lief.

De vragen van leila:

1. Hoelang bestaat jouw blog al?
Net iets meer dan een jaar.
2. Waarom begon je met bloggen?
Om mijn gedachtes op een rijtje te kunnen zetten
3. Wat is jouw favoriete kledingstuk/accesoire?
Ik vind mooi ondergoed heel erg leuk, haha. En lange kettingen.
4. Wat is jouw favoriete kleding merk?
Forever 21, primark.
5. En jouw favoriete beauty merk?
Sleek, NYX, MAC
6. Waar ben jij helemaal gek/verslaafd/verliefd op? :)
Mijn vriendje.
7. Wie is jouw stijlicoon of heb je er geen?
Ik ben mijn eigen stijlicoon, haha. Nee, grapje, ik heb er geen ;)
8. Heb je een favoriete trend?
Burgundy kleurtjes!
9. Wie is jouw favoriete zanger/zangeres? En welk liedje vind je het mooist?
Ik heb geen idee, ik luister zoveel. Op dit moment is "50 ways to say goodbye" een liedje met leuke herinneringen aan de vakantie.
10. Welke blogs bekijk je vaak?
Ik lees al jullie blogs!
11. Wat vind je van mijn blog en mijn nieuwe layout?
Heel erg leuk, haha

De vragen van Nikita

1. Wat voor werk doe je of wat studeer je ?
Ik zit nu in 6VWO en ik werk bij Vapiano
2. heb je huisdieren ?
Ja, een hond en een kat. En paarden, maar die tellen niet ;)
3. Hoeveel volgers heb je op je blog ?
109 op Bloglovin en 192 met GFC :)
4. Waarom ben je begonnen met bloggen ? 
Zie de vragen van leila, haha
5. Waarover gaat jouw blog ?
Van alles en nog wat, over al mijn interesses
6. Waarom heb je voor dat specifiek onderwerp gekozen?
Haha, ik heb dus niet specifiek voor een onderwerp gekozen, maar gewoon omdat ik over mezelf schrijven heel leuk vind ;)
7. Weten je vrienden en/of familieleden van je blog ?
Ja, maar niet iedereen, zoals mijn vriend en een aantal vriendinnen wil dat ik foto's van ze plaats of iets over ze schrijf. Ze vinden het wel allemaal heel leuk om te lezen, haha.
8. Wat is jouw favoriete film van het moment ? 
Geen idee, ik vond Sleeping with the enemy wel een goeie, haha.
9. als je 10 000 euro had wat zou je ermee doen ? 
Op de bank zetten. Ik heb genoeg geld om te doen en te kopen wat ik wil, dus ik zou lekker verder sparen ;)
10. Wat is jouw lievelingskleur ? 
Rood, lichtblauw en "gebroken" wit.
11. Heb je een leuke tip die je wilt meegeven aan mij of andere lezers ?
Wees jezelf en jaag je dromen na. Alsjeblieft.

Weetje, deze tag doet me heel erg denken aan de 11 things tag, die ik ooit deed. Precies dezelfde regels..

Liefs,
Elana

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk om te lezen ! en fijn dat je hem toch hebt ingevuld ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post! Ook leuk dat de liebster award bestaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen!
    Ik moet deze tag ook nog invullen, maar dat vergeet ik steeds :$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice to read <3
    Vind je het misschien leuk om elkaar te volgen?
    Liefs, Anne

    www.movieanne.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag, lijkt inderdaad op die 11-dingen tag! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...