3 sep. 2012

Pictures of the week #32


Hier week 32 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 32e week! Nog maar 20 weken te gaan! Ik ben weer terug van weggeweest, 7 weekjes vakantie waarvan 6 weekjes naar de zon. Ik ben met heel veel verschillende mensen weggeweest, we hebben gelachen, gehuild, gedanst, gezwommen, gedronken etc. etc. Er is momenteel wel iets vervelends gaande, maar dat zal allemaal in een komend artikel nog duidelijk worden, maar don't worry, i'm back!



Dit zijn 7 fotootjes van een weekje kamperen in frankrijk met vriendinnen. Ik heb de datum zo goed mogelijk geprobeerd, maar ik weet het niet meer helemaal precies. Het zijn geen foto's van de tent en de dagelijkse bezigheden zegmaar, want dat vond ik aangezien we met zn allen waren, niet echt heel handig. Gewoon wat leuke sfeerfoto's.

16-7-2012
Bij het riviertje, eindelijk bruin worden. 

17-7-2012
Floorie <3 nbsp="nbsp" p="p">

18-7-2012
Uiteten, met iris <3 nbsp="nbsp" p="p">

19-7-2012
Klimpark, echt een hilarische ochtend. 

 20-7-2012
Floor en ik gingen een karikatuur van onszelf laten maken, maar het eindresultaat is niet echt geschikt voor internet, haha. 

21-7-2012
Mn liefste vriendinnetjes <3 br="br">
 22-7-2012
Helaas moest ik eerder naar huis in verband met een volgende vakantie.. Maar, het was een superweekje!

Tot morgen, want jullie hebben heel wat in te halen!
Liefs,
Elana




19 opmerkingen:

  1. leuke foto's meid,

    Natuurlijk mag je mijn tag overnemen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke foto`s zeg! Helaas komt de zomer weer aan zijn eind, ik mis het echte mooie zomer weer!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke en gezellige fotos!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitdaging! Dat wordt zeker een supercollage en een leuk overzicht van je jaar voor later!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne foto's!

    Liefs, Judith
    My own vogue world

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuke foto's! Volgens mij het je een hele leuke tijd gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...