4 sep. 2012

Pictures of the week #33


Hier week 33 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 33e week!


23-7-2012
Ik ben zo goed in opruimen. Maar, mn kamertje wordt eindelijk helemaal verbouwd na de vakantie! :)

24-7-2012
Eerste avondje in Turkije, superuitzicht.

25-7-2012
Juul <3 nbsp="nbsp">

 26-7-2012
Haha, Rob <3 nbsp="nbsp">

 27-7-2012
Bananenboot :D

28-7-2012
"laan, kijk eens hoe goed ik bommetjes kan maken!"

 29-7-2012
Met Juul op het strandje. 

Dit waren ze weer, volgende deel is ook nog Turkije :)
Liefs,
Elana


21 opmerkingen:

  1. Leuk! <3 En nog dankjewel voor je lieve reactie!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en gezellige foto's! Nog bedankt voor je reactie op mijn blog, waardeer ik echt =)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat lekker dat je in Turkije zit/zat, ik wil ook wel een vakantietje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien!
    Die eerste foto van Turkije ziet er erg gaaf uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha mijn kamer is ook altijd zo netjes (a)
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's! Ik vind vooral de strandfoto's leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's! Ziet er fijn uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke foto's! zo te zien was je vakantie erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...