6 sep. 2012

Pictures of the week #34


Hier week 34 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 34e week!



30-7-2012
Lekker cocktailtje bij het zwembad. 

31-7-2012
met J&J

1-8-2012
Bootjes kijken in Bodrum

2-8-2012
Wat zijn we weer leuk. 

3-8-2012
Team Angry Bird 

4-8-2012
Uitzichtje vanaf ons balkon

5-8-2012
Broertje 


See you next time!
Liefs,
Elana



19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto`s! Die angry birds shirts zijn leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke foto's weer!
    De foto met het uitzicht vanaf jullie balkon ziet er echt super uit, daar zou ik ook wel op vakantie willen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's! haha wat een grappige t-shirts :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik heb nu ook echt zin om naar turkije te gaan haha!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt hele leuke foto's! vind die van jou en je broertje in een angry birds shirt erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Gaaf dat je dit moet doen, lijkt me eigenlijk best moeilijk, omdat je elke dag moet denken: o ja, ik moet een foto maken! Leuke blog heb je, ik volg je!
    Hopelijk volg je terug c:?
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahw wat een leuke foto's zeg! Hihi, Team Angry Bird :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke fotos!
    Supergrappig die angrybirds shirts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aww je broertje!
    Leuk artikel!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha ''team angry bird'', zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk!
    alvast succes met autorijden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben alweer toe aan vakantie haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...