11 sep. 2012

Pictures of the week #35


Hier week 35 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 35e week!



6-8-2012
Ehm. Tsja.

7-8-2012
Roma <3 nbsp="nbsp">

8-8-2012
Mooi vlekje op mn lens. Maar wel prachtige zonsondergang.

 9-8-2012
Prachtige havenplaats.

10-8-2012
Hoi.

11-8-2012
Love this view.

12-8-2012
Hotelletje. 

Nog zoveel in te halen, tot snel!
Liefs,
Elana

20 opmerkingen:

  1. Leuke foto's!!

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super mooi foto's! Vooral de 4e, 6e en 7e.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto;s!
    diefoto in rome ben ik ook geweest haha :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke en zomerse foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's, ik had je reactie gezien op mijn blog dat je 2 paardjes had ! Altijd leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke fotos, je blog ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je genomineerd voor een award op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah het pantheon! <3 vind Rome echt geweldig, leuke foto's!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! zou graag nog eens naar Rome gaan! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's!
    Je hotel ziet er mooi uit :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's!
    Liefs,
    Isa
    www.gooddayforasorbet.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's van je vakantiebestemming!! Ga ik vanuit dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. These pictures are lovely, everything looks amazing; I so want to go on a vacation after seeing these pictures! Your blog is lovely by the way and I am a new follower on GFC and Bloglovin! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...