19 sep. 2012

Pictures of the week #36


Hier week 36 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 36e week!



13-8-2012
Kamertje Portugal

14-8-2012
Lopen naar het dorpje voor het avondeten

15-8-2012
Met mama en Juul

16-8-2012
Zwembadje(s) :)

 17-8-2012
Ze verstaan in Portugal iets anders dan wij hier bij een "wijntje" 

 18-8-2012
Baantjer kijken bij het zwembad, that's how we roll

 19-8-2012
Olhos de aqua by night

Bijna weer bij de tijd!
Liefs,
Elana

18 opmerkingen:

  1. Nu mis ik de zomer! Heerlijke foto`s zeg!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Was het hier nog maar zo lekker warm..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, super leuke foto's!
    Liefs, Maruschka
    www.womanexclusive.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's!
    x
    http://thefacesoffashion.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. was het hier ook maar zo'n lekker weertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil terug naar de zomer! Heerlijke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er uit als een fijne vakantie! Ik mis de zomer! x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...