26 sep. 2012

Pictures of the week #37


Hier week 37 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 37e week! Ik ben trouwens echt trots op mezelf, nog maar 15 weken!




20-8-2012
En we hadden nog niet genoeg vans..

21-8-2012
Juuls <3 p="p">
22-8-2012
Shoppen met Peter. 

23-8-2012
Albufeira

24-8-2012
Zandsculpturen!

25-8-2012
Zee!

26-8-2012
Nog meer zee, jammergenoeg geen surfgolven :(

Zo, dat waren eindelijk alle weken dat ik echt op vakantie was, haha.
Liefs,
Elana

17 opmerkingen:

  1. Krijg echt een vakantiegevoel van deze foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een leuke foto's! Die zee <333
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer superleuk foto's! ;D
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die laatste foto's, ik krijg meteen weer zin in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n challenge! Echt tof, en vet leuke vakantie foto's, krijg er weer helemaal zin in de zomer van haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke challenge!
    Ik had ook een 365 dagen challenge maar die heb ik nooit afgemaakt. deze ga ik misschien ook proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great photos !!! your blog is nice ! Maybe we follow each other ?! Let me know :) Greetings www.yuliekendra.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. elaantje!! wtf weet je hoe toevallig. ik heb precies dezelfde foto's uit albufeira, ook die zandsculpturen haha. superleuke foto's! xxxxx sophie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...