22 sep. 2012

Stash Flash Catrice

Vandaag een deel van mijn stash met daarin een merk waarvan ieder Nederlands, makeupverslaafd meisje wel iets heeft. Catrice it is! Ik moet zeggen, ik ben natuurlijk weer eens wat vergeten, ik mis een duo blush op de foto, maargoed. Hier mijn stash en mening over dit budgetmerk!







+ pink grapefruit shake duo blush




Zoals je kunt zien vind ik vooral de nagellakjes heel fijn, haha. Ik ben de laatste tijd niet meer zo van de budget make-up, omdat ik heb gemerkt dat als ik iets duurders koop dat ik dat met veel meer plezier gebruik, maar ik heb de producten allemaal met veel plezier gebruikt hoor, begrijp me niet verkeerd!
Het is te veel om alle namen erbij te zetten, mocht je er eentje willen weten moet je het gewoon even vragen. Mocht je nog andere "stash flash" suggesties hebben, ik hoor het graag van je!

Liefs,
Elana

20 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Het is altijd leuk om stashes te zien! Ik heb ook vrij veel van Catrice, maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik kocht eerst ook allemaal budget merken ( behalve de producten die ik dagelijks gebruik, dat koop ik al vanaf het begin van iets duurdere merken zoals Rimmel Londen, Maybeline New york, Bourjois ect ect! ) maar ik begin ook steeds vaker te hebben om van iets duurdere merken wat te kopen, want je gebruikt het idd met veeeel meer plezier! En suggestie; maybe dan producten van wat duurdere merken? (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Catrice wel fijn, vrij goedkoop zonder er goedkoop uit te zien. Ook Catrice heeft soms echt juweeltjesl, zoals de blush uit de Nemphelia LE, die is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel zeg! Maar Catrice is ook een van mijn favoriete merken dus begrijp waarom je er ook zo gek op bent! Vooral die rij roze lakjes zijn mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt best veel van catrice! ik moet eerlijk zeggen dat ik geen 1 nagellakje heb van catrice haha, ik kan nooit een leuk kleurtje vinden, maar dat zal wel aan mij liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke nagellakjes heb je! Ik ben dol op de lakjes van catrice;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stash!
    De kwaliteit van catrice lakjes is veel beter dan die van Dior :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stash ! ik vind catrice echt een leuk merk !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my, mooie producten heb je in gezicht lady! Vooral de oogschaduws en dan nummer twee uit de rij. I like. Ik heb de gelliner ook, echt ik houd ervan. Een favoriet product, echt een musthave! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk artikel! je hebt mooie producten van Catrice :)
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie Catrice producten heb je! Ik heb van Catrice eigenlijk bijna alleen maar nagellak, de andere producten van Catrice vind ik zelf nooit zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Catrice is echt nice maar dan vooral om de lakjes:).

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...