24 sep. 2012

Stash Flash; ELF

Vandaag een hele leuke budget stash flash! In dit artikel laat ik mijn ELF, oftewel, eyeslipsface collectie zien! Ik heb drie keer besteld bij elf, waarvan 1 keer in samenwerking met, dus dat ik ze opgestuurd kreeg. Ik ben ontzettend tevreden over dit merk, er zijn natuurlijk altijd producten die je wat minder vind, maar dat maakt niet uit. Kijk mee!



Haha, die roze heb ik serieus nog nooit gebruikt.. toch maar eens gaan doen. Beide €1


Studio blush, maar ik vind de glitters iets te groot. €4


Golden bronzer en complexion perfection powder, allebei superfijn! €4

All over color stick ( alle smeer en vloeibare producten van de €1 lijn ruiken een beetje raar naar sinaasappel, deze dus ook ) en een beetje een gefaalde blush, die overigens niet meer in deze verpakking te koop is. Beide €1 

Highlighter, tinted moisturizer en vloeibare highlighter. €1. Ik vind deze alledrie wel fijn.

Losse oogschaduw in elegant, prachtige highlighter! €4

Simpele lipstick, maar wel mooi kleurtje. Charming heet hij, en ook deze kost €1

Nicely nude. €4

Toen ik deze kocht kostten ze nog maar €1, nu €2,50. Ze hebben de formule veranderd geloof ik.

Een oogschaduwbasis met enorme glitters, mijn favoriete lipgloss ( die dan wel weer heel lekker naar pepermunt ruikt ) en een wit oogpotlood. Allen €1.

Drie kwasten van de €1 lijn. Een platte oogschaduwkwast, een bronzerkwast en een schuin afgesneden oogschaduwkwast. Prima kwasten!

Wat vind jij van elf?
Liefs,
Elana

30 opmerkingen:

  1. leuke producten! ik wil ook nog eens producten van Elf proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt echt al veel van elf! ik zelf heb er nog maar 1 keer besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe stash. Ik heb wel wat producten van Elf, maar niet heel veel gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie en veel producten heb je er van. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Ben niet zo van de make-up, maar dit ziet er echt heel mooi en fijn uit. En goedkoop, haha. Misschien toch maar eens wat bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er ooit een palette achtig iets van gewonnen :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke collectie, mooie producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love ELF! Even een vraagje; ben jij gevraagd voor die samenwerking? Of heb je ze zelf benaderd?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt aardig wat producten van hun, echt leuk! Ik ben een poosje geleden niet zo goed geholpen door EyesLipsFace, dus bestel d'r niet zo graag op dit moment. Wel wil ik absoluut een keer de producten proberen. Je hebt zelfs van één product de pan al geraakt, pfieuw super! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke producten, ik vind vooral de nagellakjes erg leuk!

    Liefs, Shannen en Beau

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor allemaal! Ik heb er niks van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig om te zien dat het (bijna) allemaal pastelkleurtjes zijn, net als je blog layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je lieve reactie! Ik las dat je houd van theater maken. Wat doe je dan precies?

    Liefs

    Sanne
    Confessions of a blonde


    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke producten! Ik heb er eigenlijk niks van, daar moet ik maar eens verandering in brengen, haha!

    'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Shame on me, heb nog helemaal niks van elf! Ben benieuwd naar de vloeibare highlighter, die ziet er in ieder geval echt heel fijn uit :) En voor die prijs kan je het natuurlijk niet laten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ieh! Ik wil al eeuwen iets van elf bestellen, misschien toch maar eens doen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie stash heb je. Ik wel zelf ook nog eens wat bestellen van elf. Het lijken me fijne producten :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb gemengde dingen gehoord over ELF.
    Maar ja, da's ook wel logisch, aangezien het supergoedkoop is. Denk dat ik miss ook maar eens iets ga bestellen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke producten heb je ervan! Ik heb zelf nog niks, maar wil nog wel een keer gaan bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om te zien!
    Zelf heb ik nog helemaal niets van ELF, maar ik wil er ooit nog wel iets van proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige stash! En dat voor maar een paar euro per product?!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat veel! Ik vind vooral het linker mintgroene nagellakje super! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke spullen, mijn producten van ELF zijn ook onderweg en ben erg benieuwd :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...