17 sep. 2012

Stash Flash; Sleek!

Vandaag introduceer ik een nieuwe reeks artikels, de stash flashes! Omdat ik vind dat ik teveel heb om een artikel aan mijn hele stash te wijden doe ik dit in losse artikels, op merk gesorteerd. Ik doe niet alles, maar gewoon mijn favoriete merken, waar ik dus ook wat meer van heb dan enkel 1 product. Vandaag, mijn  Sleek Stash!

Ik zeg alvast even, zoveel heb ik niet van dit merk, want het is nogal moeilijk te verkrijgen en eigenlijk ook niet supersuperbudget. Het is wel redelijk betaalbaar, maar toch.


Als eerste de prachtige, welbekende, blush in Rose Gold.

Een hele mooie lipgloss/stain in Crimson fire, deze blijft twee voorstellingen plus maaltijd zitten, haha.

Een paarse glitter eyeliner, ook heel mooi. Deze is in "Gem".

*voor jullie je afvragen wat die rare rode vlek is; lipstick. Ik had al wat meer foto's gemaakt en het ging even mis. Dit is mijn favoriete oogschaduwpalette allertijden, het Storm palette.

En hier het original palette, die ik in Parijs kocht.

Hebben jullie wat van dit prachtige merk? Let me know!
Liefs,
Elana

15 opmerkingen:

  1. wauw gaaf dat je er zo veel van hebt! vind het storm palette ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog steeds wil ik een Sleek palette, ik ben stiekem wel een beetje jalours op wat jij allemaal van Sleek heb hihi

    Liefs,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie producten en je maakt er ook goed gebruik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten, vooral de paletten. Waar heb je dat laatste palette in Parijs gekocht?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehm, een klein winkeltje in "les halles" helemaal bovenin.. ik heb geen idee hoe het heette, haha
      Liefs,
      xx

      Verwijderen
  5. ah super mooi, en leuk dat je het palette ook echt veel gebruikt. ik heb het oh so special palette en 1 blush, ik heb nu gisteren 2 blushes besteld :D liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb nog maar 1 palette van sleek maar vind het zo leuk! ik heb je trouwens een award gegeven op mijn blog: neem een kijkje op http://horsieseatingdaisies.blogspot.be/2012/09/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie stash!

    xx
    Jenny / Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stash! Dat pallete heeft mooie kleuren! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die glittereyeliner ziet er leuk uit!x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oehh, ik houd van Sleek! Het Original palette heb ik toevallig ook, vind hem echt fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, mijn sleek storm palette ziet er ook zo uit. De blush ziet er pretty uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...