9 sep. 2012

Tag #18 van 10 tot 1!


Laatst vond ik op een blog -sorry, ik ben de naam kwijt..- een hele leuke tag. Dit is de van 10 tot 1 tag en spreekt voor zich als je hem leest. Enjoy!

10 Dingen over mij
 Ik ben ambitieus // Ik houd van zingen maar het klinkt voor geen meter // Ik kan goed mooi weer spelen // Ik houd van random lachen // mijn beste vrienden wonen helaas niet zo dichtbij // Ik houd van sporten // Ik spreek spaans // Ananas is mijn lievelingsvrucht // Ik werk bij een italiaans restaurant// Ik blog alweer een jaar.

9 Dingen die ik leuk vind
Lachen // Toneelspelen // Paardrijden // Knuffelen // Bellen // Praten // Zonnen // Samenzijn met vrienden // reizen.

8 Dingen die ik niet leuk vind
Afwassen // spinnen // wachten // afscheid nemen // hockey'en // mijn mond houden // mijn wiskundeleraar // ziek zijn.

7 Plekken waar ik graag ben
Ons huis in Franrkijk // Leiden // Lisse // Op stal // In mijn bed // Theaterschool // Zonvakantie.

6  manieren om mijn hart te winnen
Koken // spontane lieve acties // me accepteren zoals ik ben // me wakker kussen // lieve berichtjes op de meest aparte momenten // trots op me zijn en dat laten merken.

5 Plekken waar ik nog heen wil
Bangkok // Tokyo // Cairo // De noordkaap // Hawai.

4 Dingen of personen waar ik niet zonder kan. ( Dit wordt een lastige, dus ik doe gewoon plaatsnamen waar de mensen die ik niet kan missen wonen :))
Lisse // Leiden // Telefoon, helaas // Muziek.


3 Van mijn lievelingsliedjes
Million voices // 50 ways to say goodbye // Party shaker.

2 Wensen
Lang kunnen genieten van vrienden en familie // Het vinden van geluk voor mijn vriendjes <3 nbsp="nbsp">

1 Laatste woord
Doe.





14 opmerkingen:

  1. Jij hebt 'em ook erg leuk ingevuld zeg! Ik heb deze tag laatst ook eens gedaan, erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk ingevuld! Ik ben ook nog van plan om hem te gaan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag, ik wil deze ook nog een keer gaan doen! en je hebt het ook leuk ingevuld!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om te lezen!
    Ik heb hem vorige week ook zelf ingevuld en hij was erg leuk om te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd ook van random lachen haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ingevuld! Deze tag blijft leuk :-) en wat een schattig plaatje met die knijpers hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie blog heb je! En dit is een leuke tag, zo simpel maar toch leuk! Vind je het goed als ik hem van je overneem?
    Liefs,

    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom hier voor het eerst mat wat een leuke en schattige blog! Alleen ene kleine tip: kunnen de fototjes niet iets groter?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...