29 okt. 2012

19. Grmbl.



Hi Guys! Eindelijk weer eens een deel van mijn 30 dagen challenge! Af en toe heb je wel eens van die momenten dat je het liefst zou willen verdwijnen van de wereld omdat je iets moet doen waar je eigenlijk totaal geen zin in hebt. Soms vind ik het heerlijk om even al mijn frustraties te uiten, dus bij deze. Here we go!




Om kwart voor 7 je bed uit, terwijl je gevoelstemperatuur -12 is.
Ik denk dat iedereen deze wel kent. Lig je lekker, liefst met iemand naast je, nog een beetje te dromen, gaat die wekker. Ik moet om mijn wekker uit te zetten uit bed kruipen, dus dan is alles meteen verpest. Nou, dan kan mijn dag niet meer stuk hoor!

Een hond die niet doet wat hij moet doen terwijl het giet van de regen
Heb je jezelf eindelijk zover dat je met de nodige bescherming het huis verlaat, loopt je hond vrolijk een half uur naast je, zonder ook maar enige aanstalten te maken te doen waarvoor je eigenlijk naar buiten bent gegaan. En dan daarna hè, bij de tuindeur zitten om aan te geven dat meneer eigenlijk toch echt wel zijn behoefte moest doen.

Heel vrolijk een cijfer op gaan halen wat niet helemaal is zoals verwacht.
"Ik denk dat het best wel oké ging" Ik citeer mezelf even nadat ik vorig jaar een proefwerk wiskunde had gemaakt. Een 3.8. Niet zomaar een 5-je, maar een ^%#@$ 3.8. Ik kan je vertellen, zo vrolijk was ik niet meer.

Totaal niks hebben om aan te trekken.
Ja, ook een hele bekende. "Ik heb helemaal een leuke kleren!", zo sta ik wel eens, natuurlijk altijd als ik al te laat mn bed uit ben gegaan, wanhopig voor mijn kledingkast. Ik heb twee kledingkasten vol kleding en nog vind ik af en toe niks leuks. Natuurlijk stel ik mezelf dan gewoon aan, maar ik ben eigenlijk wel een beetje een dramaqueen.

Geen inspiratie hebben.
Zit je dan eindelijk met een kopje koffie en je werkplan voor een monoloog achter de computer, komt er niks. Dan schrijf je de meest random zinnen op, die vijf minuten later weer nergens op lijken en word je langzaam een beetje moedeloos. Vervolgens, als je dan met je huiswerk bezig bent, komt er een idee waarmee je een gouden kalf zou kunnen winnen. Dat dus.

Ziek worden op vakantie.
Op de een of andere manier besluit mijn lichaam ongeveer 2 keer per jaar ( meestal in de zomervakantie.. ) dat het eten wat ik heb gegeten niet in mij hoort. Hartstikke lachen, zo'n voedselvergiftiging in Turkije met 40 graden, waar je onbeperkt mag eten en drinken terwijl je familie in het zwembad/zee ligt.

Een verjaardag vergeten.
"Hoi *naam*! Hoe gaat het, heb jij ook je proefwerk.. blablabla". De hele dag op school klets je met de persoon in kwestie om er vervolgens 's middags op facebook achter te komen dat deze persoon toevallig jarig was vandaag, om dan snel een excuusberichtje te gaan sturen. Dat is echt een fml moment.

 ... cent te kort komen voor iets.
Vind je eindelijk je droomjurkje, ben je alleen in de stad en staat er 30 cent te weinig op je rekening. Gelukkig heb ik een mama en vriendjes die meestal die 30 cent wel willen over maken, maar toch voel je je dan echt zielig. "mam, wil je 30 cent overmaken?" klinkt toch best een beetje zwerver. Gelukkig heb ik dit pas 1 keertje meegemaakt, maar ik schaamde me wel een beetje in die winkel.

Een lege pen tijdens een proefwerk. Of een bloedneus. Of een lege rekenmachine.
En dan precies tijdens die leraar die zegt; nee, je mag geen pen/rekenmachine/zakdoekje vragen. Meneer Toonen, keep up the good work!

Zo, dit was het dan wel weer eventjes, voordat ik gefrustreerd raak door al dit, haha. Mocht ik een frustratie bij jullie opgeroepen hebben, laat hem vooral achter, ik ben benieuwd!

Liefs,
Elana



10 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! 1, 3 en 4 zijn heel herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah dat zijn inderdaad irritante momenten, veel zijn er erg herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk. Bijna alles herkenbaar hahaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel herkenbaar, moest er echt om lachen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles is meer dan herkenbaar, laatst had een meisje in mijn klas 3 dagen achter elkaar elke dag een bloedneus. En tjah, wie wil er nou niet 's morgens wakker worden naast een cutie met een 6-pack ;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo herkenbaar, haha, het gouden kalf (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral die eerste is zoooo herkenbaar!
    Je schrijft echt leuk =)

    Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk ingevuld, veel dingen zijn echt herkenbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...