4 okt. 2012

How much is my face worth?

Hoi lieve bloglezertjes! Vandaag een soort tag die ik bij VeraCamilla vond, en ik vond hem zo leuk dat ik eigenlijk wel benieuwd was, haha. Ik doe de "how much is your face worth tag" waarbij ik de prijzen van alle producten die ik dagelijks gebruik bij elkaar optel. Let's see!



Basis, dit gebruik ik eigenlijk altijd:
P-CL-E creme Biodermal. €22. Oei, dat begint al goed.
MAC Pro Longwear foundation €33
Maybelline Dream matt powder €10 (?)

Blush:
Verschilt heel erg, maar ik denk dat ik mijn Sleek blush in Rose gold, MAC blush in Dollymix en Makeupstore blush in Lust het meest gebruik. Ik ga voor Sleek vandaag. €6,50

Ogen:
Too faced shadow insurance €17,50
Sleek palette €9 ( ik kocht hem in de winkel, niet online )
Born Pretty store eyeliner €2
Clinique mascara €22

Lippen:
Ook dit verschilt heel erg, maar ik gebruik iedere dag mijn rosebud salve, €10 ( ik kocht hem voor $6 in NY, maar dat maakt even niet uit ), en mijn meest gebruikte lipstick is die van KIKO, €4,95

Oke.. Laten we mijn rekenmachine er even bij pakken..
---------------------------------------------------------------------------------------------------- +
136,95!

Jeetje. Natuurlijk doe je wel langer dan 1 dag met een product, maar dit is toch wel erg veel..
En nu ben ik ontzettend benieuwd naar jullie!

Liefs,
Elana

22 opmerkingen:

  1. Wow weer ontzettend veel geld haha, nu word ik ook wel benieuwd naar hoeveel mijn gezicht waard is. Ik ga de tag binnenkort ook doen!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tag hihi, ik ga hem binnenkort ook doen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lijkt 't wel heel veel ja....
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat is aardig wat! Het is echt een leuke tag! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig! Ik gebruik nooit zo veel producten, kom niet boven de 50 euro haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige tag! Leuk om te lezen! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een leuke tag ! :)

    X www.urbanpeoplefm.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat is aardig wat! wel heel grappig om te zien haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tag! Je komt eigenlijk wel op een groot totaalbedrag uit, maar ja het zijn wel heel goede merken met goede producten :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, het gaat super snel als je het zo optelt. Ik ga dit ook maar eens snel uitproberen en uitrekenen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, haha! Incredible om te lezen trouwens, altijd heel verrassend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, deze had ik nog nooit gezien. Best wel grappig om te zien!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woooow dat is echt duur haha!
    Wel erg leuk om te zien<3
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouw dat is veel! i8k kom geloof ik op zo'n 90,- hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, wat een producten! Leuke tag & producten :)!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...