6 okt. 2012

Music of the moment


Muziek is gewoonweg heerlijk. Op de fiets, tijdens het opstaan, make-up doen of als achtergrond bij je huiswerk, bij mij thuis is het nooit stil. Vandaag deel ik met jullie de liedjes die ik op dit moment het meest luister, wat bekende, maar vast voor een aantal ook onbekende nummers. Just Listen.



1. Tokyo- The wombats.

Ik vind dit een heerlijk nummer voor op de fiets, tijdens het sporten of als ik een beetje haast heb. Het is  zo lekker vrolijk :) Ik vind dit hele album trouwens heel leuk.

2. Genoeg- Eefje de Visser


Dit vind ik echt een ontzettend mooi nummer, er zitten nogal wat herinneringen aan vast, en op theater komt dit liedje vaak voorbij, haha.

3. Blow me one last kiss



Gewoon een leuk up-tempo nummer.

4. Bad - Glee


Een cover van het welbekende Bad van Michael Jackson, maar ik vind deze wel heel erg leuk. Vooral dat het meisje het refrein zingt, het klinkt echt heel leuk.

5. I follow rivers- Triggerfinger



Zoveel beter dan die remix-versie, echt een heerlijk nummer.

6. Good time- Carly Rae Jepsen



Vrolijkheid op de fiets, zelfs in de regen.

7. 50 Ways to say goodbye - Train


Vakantieherinneringen <3 p="p">


Wat zijn jullie favoriete nummers op dit moment?
Liefs,
Elana

18 opmerkingen:

  1. Good Time luister ik ook erg vaak! Leuke nummers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nummers allemaal!
    Haha wat toevallig, Tokyo is op dit moment ook één van mijn favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die van Train is echt heel leuk, en die van Triggerfinger ook ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke nummers!
    I, I follow, I follow you!! Superleuke blog meid! Ik volg je nu met Bloglovin ;)
    xoxo Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa de Wombats zijn leuk! Zelf luister ik nu heel veel Lana del Rey, en CocoRosie, Regina Spektor zijn ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb laatst nog met een klasgenootje de hele scheikundeles "Good Time" gezongen, haha. Vond mijn leraar niet zo leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 50 ways to say goodbye van Train vind ik erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een paar kende ik al die ik erg goed vind. Sommige waren onbekend voor mij, dus ik ga ze maar even beluisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel van deze liedjes vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Glee is leuk!! Je hebt leuke nummers uitgekozen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...