28 okt. 2012

New in; Ebay

Jaa, eindelijk weer eens een mini-haultje. Ik heb wat spulletjes gekregen van Ebay, en wil deze graag aan jullie laten zien. Kijk mee!



Drie ringetjes


En drie kettingen.

Deze vind ik superschattig, maar is wel iets anders dan op de foto. Ik kocht hem bij Deze verkoper voor € 0,77

Hier hoorde een bloemetje in het midden, maar die is helaas tijdens de reis gesneuveld. Ondanks dat vind ik hem nog steeds erg schattig. Ook deze was € 0,77 en vond ik bij deze verkoper.

Hier ben ik stiekem een beetje verliefd op geworden, ik vind 'm zo ontzettend leuk, haha.
€0,77 bij deze verkoper

Deze kende ik al wat langer, maar dit keer besloot ik dat ik deze toch wilde hebben. Hij kostte maar €1,12 en ik vond hem hier

Deze vind ik ook zo ontzettend leuk! Hij is wel iets groter dan verwacht, maar dat maakt niet uit, zo kan je de blaadjes lezen, haha.
€1,19, hier

Deze vind ik ook heel erg leuk, alleen wel jammer dat je de tekst niet kunt lezen. Hij kostte €1,52 en ik heb hem hier gekocht.

Ik hoefde nergens verzendkosten te betalen, dus dat was wel heel fijn :) Hebben jullie al Ebay goodies?
Liefs,
Elana

28 opmerkingen:

  1. Dat appeltje is echt geweldig! Ik heb er ooit bij de New Yorker mee in mijn handen gestaan en toen niet meegenomen; heb ik nog steeds spijt van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik heb pas net Ebay en ik ben al wel aan het rondkijken! Nu hoorde ik dat je misschien van tevoren kosten moet betalen als het van ver komt? Was dat bij jou ook zo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In principe niet, je moet alleen betalen wat er staat bij prijs en bij verzendkosten, verder heb ik eigenlijk nog nooit iets moeten betalen.. Meestal staat er bij de producten die ik bestel ( uit honkong komen die meestal ) "gratis verzenden", dat is dan mooi meegenomen.

      Verwijderen
  3. Prachtige kettingen, die met die boom heb ik ook! Dat appeltje is zo schattig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuke dingen heb je gekocht!

    misschien wil je meedoen met onze giveaway?
    http://www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die eerste ring is echt leuk! i love ebay
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi! ik wacht ook op een pakketje :D
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die appel ketting is echt tof!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke sieraden. Ik vind de ketting met de Eiffeltoren leuk!
    Doe je al mee aan onze Dior give-away?
    http://www.amylaura.nl/2012/10/23/winnen-miss-dior-eau-de-parfum/
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie sieraden! <3
    Ik kocht eerst ook vaak op ebay! maar eigenlijk de laatste tijd heb ik dat niet echt gedaan! moet ik echt weer is gaan doen! (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke aankoopjes! En wat voordelig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waauw, mooie spulletjes! Die kaartenring is echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! super gave aankopen!
    Die appelketting is echt da bomb! haha :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige sieraden. En zo goedkoop allemaal, echt niet normaal! Ik moet snel maar eens een account op Ebay aan gaan maken. Alhoewel dat niet erg voordelig voor mijn portemonnee zal zijn, haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb geen ebay dingen,ik mag niks bestelen op ebay.
    maar leuke dingen.
    Jammer dat die roosje is gesneuvelt.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige sieraden! Maar ik heb een vraagje! Er is een ding dat ik nooit aan ebay heb begrepen: als je dingen bij verschillende kopers in een keer koopt, moet je dan al die kleine bedragen aan al die verschillende kopers overmaken?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke sieraden heb je gekocht! En zo goedkoop! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke sieraden! Ik ben echt verliefd op je ringen! Ik heb nog nooit wat op Ebay gekocht, maar ga dat in de toekomst zeker doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke sieraden! :)
    Vooral de ketting met het boompje eraan is echt mijn stijl!

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk vooral die eerste ring is erg mooi&lekker goedkoop. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...