11 okt. 2012

Packing for Iceland!

Ja, zoals jullie nu wel weten ga ik aanstaande zaterdag naar IJsland! En, ik ben natuurlijk een meisje en de nodige beautyspulletjes mogen niet ontbreken. Kijk mee, naar de inhoud van mijn toilettas!



Je kan me voor gek verklaren, maar als ik me verveel ga ik met mijn make-up spelen. Toevallig gaan er vriendinnen mee die dat ook heel leuk vinden, vandaar dat ik ook gewoon redelijk wat meeneem. 


Over de puistjes patches kan je binnenkort een review lezen, echt een geweldig product! Verder gewoon reinigingsdoekjes, facewash, creme, een overload aan lippenbalsem, tooth tabs en een tandenborstel. 

Grote bourjois deo, borstel en elastiekjes, handcreme van rituals, snow fairy douchegel, roldeo voor in mijn handbagage en herbal essences conditioner. De shampoo moet ik nog kopen haha. Ik neem 1 lucht je mee, Red Delicious van DKNY.

Nagellakremover en watjes, drie lakjes. Italian Love affair van OPI, After eight van Catrice en  velvet bow van China glaze.

Nemen jullie ook altijd zoveel mee?
Liefs,
Elana

18 opmerkingen:

  1. Zó, dat is veel! Bij mij gaat er gewoon het broodnodige mee hoor, en echt niet zoveel, haha.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om te zien wat je allemaal meeneemt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien, alvast heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fabulous! your blog is so lovely! following you now. :)
    visit my blog too pretty? http://raellarina.blogspot.com/
    I hope you could follow back. :3
    xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien! En heel veel plezier in iceland!
    Ik neem trouwens ook altijd zoveel mee, ik weet nog wel dat ik naar italië ging 3 jaar geleden ( dus ik was 13 ) en ik had gewoon 3 toilettassen haha! eentje vol met verzorgingsproducten, eentje met make-up en eentje met overige dingetjes als wattenschijfjes en me stijltang enzo haha ( ik was echt erg toen! ) maar toen ik naar turkije ging ( 1 jaar geleden ) toen had ik maar 1 toilettas dus het is verbeterd =D.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien! Je neemt trouwens veel make-up mee, maar ik houd er net zo als jij, van om als ik me verveel een beetje te spelen met make-up. Altijd als ik op vakantie ga dan neem ik te veel spullen mee, haha!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk om te zien en veel plezierx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf dat je naar IJsland gaat ! En veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om te zien!
    Erg veel plezier gewenst ^^
    Kus <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw leuk, IJsland! Ik ga volgende week naar Ierland, ook super zin in. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te zien :)
    Heel veel plezier gewenst in IJsland!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke spulletjes neem je mee!
    veel plezier in ijsland!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. IJsland, wow dat lijkt me gaaf zeg! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk om te zien wat je allemaal mee neemt.
    Heel veel plezier daar!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je neemt fijne spulletjes mee!
    veel plezier! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een heel leuk artikel en ik ben zo jaloers op je, ik zou graag in je koffer willen kruipen:) Maar je neemt best veel mee, maar wel hoog nodig!

    Ciao, Jelle

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...