9 okt. 2012

Pictures of the week #38



Hier week 38 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 38e week! Ik ben trouwens echt trots op mezelf, nog maar 14 weken!


Sorry dat ik niet helemaal bij ben met mijn 365 dagen challenge, maar mijn camera had een beschadiging aan de lens opgelopen en daardoor moest hij even naar de fabriek terug. Nu is hij weer helemaal goed en kan ik weer volop foto's maken!


27-8-2012
Pretty 

28-8-2012
Biijna, klaar met mn nieuwe kamertje!

29-8-2012
Outfitje

 30-8-2012
Even kunstzinnig doen met eyeliner

31-8-2012
Mag ik alsjeblieeeft een koekje?

 1-9-2012
Restaurantje spelen met mn broertje. 

2-9-2012
Chill ontbijtje :)

Liefs,
Elana

14 opmerkingen:

  1. Gezellig kamertje ! Leuke foto's verder :)
    Vraagjeee: Hoe doe je dat met dat 'lees meer', dat je dan daarop kan klikken en vervolgens naar een nieuwe pagina gaat met de rest van je post?

    Liefs,
    Marije

    www.marijeee.blogspot.nl
    www.rmjourneyaroundtheworld.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet op het icoontje klikken dat lijkt op een gescheurd stukje papier. Als daar op klikt komt er een soort lijn in je artikel te staan.

      Verwijderen
  2. wat een leuke foto's! ik vind die brillenketting in die outfit heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's. Geen probleem hoor dat je een beetje achterloopt. Ik vind het altijd fijner om foto's te bekijken van een goede camera dan van je mobiel.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Die ketting van die outfit vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dat je dit doet (en volhoudt!) Ga zo door, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw kamer is wel netjes zeg, haha.
    Nog paard gereden deze week?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te zien! En wat is je kamer netjes haha ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's!
    Haha, ik word wel een klein beetje jaloers van de foto van het Too Faced palette hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke foto's!
    Nathalie
    Misschien wil je met onze winactie meedoen?
    http://www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...