23 okt. 2012

Pictures of the week #39

                             

Hier week 39 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 38e week! Ik ben trouwens echt trots op mezelf, nog maar 13 weken!


3-9-2012
Bouwval in Diemen. Het nieuwe winkelcentrum wordt wel heel mooi, maar dit is echt ontzettend irritant iedere keer.

4-9-2012
Duiven houden ook van zon.

5-9-2012
Hoi camera van Saja

6-9-2012
Jahoor, het leren is weer van start gegaan.

7-9-2012
No big deal bij de Bagels & Beans

8-9-2012
Eendjes op stal

9-9-2012
Pareltje

Liefs,
Elana

21 opmerkingen:

  1. Laan, verdorie, waar is mijn prachtfoto?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, dan mag ik onder een brug slapen als ik die erop zet. Hij is wel de achtergrond van mn laptop :)

      Verwijderen
  2. Jeej, ik ben je 200ste volger! :)
    Zou je me terug willen volgen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, awh, wat leuk! Sure, omdat je mn 200e volger bent :)

      Verwijderen
  3. hey!
    je blog is echt leuk!
    zullen we elkaar volgen?
    laat het me weten op mijn blog<3
    xxx
    macfleurr.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's! Ik heb ook een paard :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Vooral die met het paard :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oke nu ik je foto van Bagels en Beans heb gezien, wil ik daar ook heel graag eten. Jummy!

    Leuke foto's, ik volg je vanaf nu, je hebt een leuke blog (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bagels&Beans. Mjum.

    Die foto van die eend is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...