25 okt. 2012

Pictures of the week #40



Hier week 40 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 40e week! Ik ben trouwens echt trots op mezelf, nog maar 12 weken!



10-9-2012
Maar.. Maar.. Maar.. We hebben zoveel honger!

11-9-2012
Gezelligheid

12-9-2012
Bloem.

13-9-2012
Grote jongens worden klein

14-9-2012
Carré

15-9-2012
Laat me vrienden hebben oke?

16-9-2012
Een to-do boekje van mn lieve papa omdat ik een chaoot ben :)

Liefs,
Elana


20 opmerkingen:

  1. He, ik heb mezelf gespot op de Carre foto! Was top liefje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel en grappig dat er "Grote vriend" op je binas staat. Bij mij staat er een enorm verhaal op waarvan niemand zich kan herinneren wie het er nu eigenlijk op gezet had, haha.

    Xx

    Ps. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award - op de blog vind je de regels/ vragen/ etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's! en een to-do boekje is altijd geweldig handig :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Binas ís een grote vriend, dûh... Haha, leuke foto's!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, leuke foto's. Ik wil ook een do to boekje. Hier spreekt een mede- chaoot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto`s! Dat to do boekje lijkt me super handig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha Grote vriend Binas! Die Carre foto is ook echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's weer! Het to-do boekje ziet er erg handig en leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om dit zo te zien, en voor jouzelf (ook over een paar jaar) leuk om terug te kijken op elke dag met wat je hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha de grote vriend binas, hoe kom je erop (:
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super artikel! Leuk om een klein kijkje in je leven te hebben. X

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...