27 okt. 2012

Pictures of the week #41


Hier week 41 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 41e week! Ik ben trouwens echt trots op mezelf, nog maar 11 weken! Sorry voor al deze foto-artikeltjes, het begint een beetje saai te worden. Morgen een artikeltje over ebay sieraden!



17-9-2012
Engels en Spaans door elkaar lezen. Kan gewoon.

18-9-2012
Rugzak en bergschoenen voor IJsland!

19-9-2012
Dit moest nodig uitgezocht worden

20-9-2012
Pretty pretty

21-9-2012
Blue sky, happy me.

22-9-2012
Mooie herfstkleurtjes

23-9-2012
Cupcakejes met Saja

Liefs,
Elana



15 opmerkingen:

  1. Leuke foto's!
    Die cupcakes zien er trouwens heerlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee!
    Wat een leuke blog heb je!
    Zullen we elkaar volgen? Lijkt me leuk!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die cupcakes zien er echt suuuper uit! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige foto's :). Wat heb je veel make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmm die cakejes zien er lekker uit. En ik ben jaloers op jouw hoeveelheid make-up <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, een spaans boek!
    ik heb ook spaans geleerd op school maar zou geen spaans boek kunnen lezen. wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die cupcake lipgloss en echte cupcakes, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke foto's! Ik volg je nu met bloglovin :)

    Misschien wil je meedoen met onze giveaway?
    www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel voor je lieve comment! Ik vind jouw blog ook heel leuk, dus ik heb je gevolgd! :)

    Liefs,
    Adriƫnne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. succes met je chalange!!
    xo



    christian

    My Dutch Fashion Style



    www.mydutchfashionstyle.com


    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...