31 okt. 2012

Pictures of the week #42


Hier week 42 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 42e week! Ik ben trouwens echt trots op mezelf, nog maar 10 weken!




24-9-2012
Mijn koffers blijven gewoon nooit netjes.

25-9-2012
Mapjes organiseren

26-9-2012
Een doorzichtige etui is ontzettend lelijk maar oh, zo handig

27-9-2012
Slechte stiekemheidsfoto, maar, NYX bij Douglas!

28-9-2012
I love my job <3 p="p">
29-9-2012
Subtiel.

30-9-2012
Boeken voor mijn boekenlijst.

Liefs,
Elana

22 opmerkingen:

  1. Leeuke foto's! Aaah NYX bij de Douglas! Ik heb het nog steeds nergens gespot. Bij welke douglas was je? xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!
    Wat gaaf dat NYX bij de Douglas ligt, weet je toevallig of het bij alle Douglas filialen zal worden verkocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb eigenlijk geen idee. dit was in de kalverstraat!

      Verwijderen
  3. Leuke foto's! Ik vraag me net als judith af of bij alle douglas filialen nyx verkocht word!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's. Volgens mij ben je heel normaal als je je koffer niet netjes kan houden op vakantie, want toen ik op vakantie ging, lukte niemand dat :) Ik zag trouwens dat je Leon de Winter gaat lezen, ik heb voor Nederlands een verhaal van hem moeten lezen en daar opdrachten van moeten maken. Niet leuk. Life sucks...
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook trots op je hihi!
    Alweer leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! En leuk dat je het nog steeds volhoudt met je foto's!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Ik ben benieuwd naar het NYX-schap in de Douglas.

    Liefs,
    Adriƫnne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! ik wil misschien ook de tweeling gaan lezen, raad jij het aan of moet je nog beginnen?
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik moet stiekem nog beginnen..
      Liefs,
      xx

      Verwijderen
  9. Mooi! Ik houd mijn koffer ook nooit netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Hoop dat ik Nyx hier ook nog in de buurt ga spotten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo een chalenge! En bedankt voor je leuke reactie op mijn foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke foto's!
    ik ben jaloers op jullie, dat jullie nu NYX kunnen kopen :D liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...