14 okt. 2012

Pretty Pictures!


Oh, wat houd ik toch van weheartit, uren plaatjes kijken, de leukste opslaan en steeds opnieuw met een glimlach bekijken. Misschien ken je het wel, ik vind het ontzettend leuk om te zien welke plaatjes anderen leuk vinden. Vandaag deel ik mijn current favourites met jullie!



Ik vind dit gewoon een gave foto, ik ben niet zo van het stretchen en de piercings, maar dit ziet er zo leuk uit :)

















Helemaal uit muzieknootjes, hoe vet is dat?!


Ik ben aan het sparen voor een iphone en dit hoesje gaat zeker de achterkant van mijn toekomstige telefoon beschermen, haha





Do you already like weheartit?

Liefs,
Elana

15 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik vind het ook altijd heerlijk om naar foto's te zoeken op weheartit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke plaatjes! Haha, zelf kan ik me ook altijd uren vermaken om rond te kijken om We Heart It! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WE Heart it, is zooo geweldig!!! Die knijper met i love you is zo leukk! En voor de rest zit er ook superleuke dingen tussen!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke plaatjes, vooral die met de wasknijper maakt me blij! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah ik hou ook van weheartit ! zit echt bomvol inspiratie (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yay voor weheartit! Ik vind dat soort sites altijd zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ring is zo leuk! En weheartit blijft een gave site :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die met die wasknijper is echt leuk! We heart it is zo'n geweldige site! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...