18 okt. 2012

Review: Spot Patches Action

Toen ik laatst bij de action was om nog wat spulletjes voor IJsland te kopen kwam ik deze tegen. Ze kostten €0,69, dus ik dacht, waarom niet? Ik had er niet veel van verwacht, maar ik kan je vast verklappen dat ik erg enthousiast ben. Kijk mee!




Naast de welbekende Poriënstrips verkopen ze nu ook deze, superleuk gevonden in ieder geval!

Gewoon de simpele, maar duidelijke verpakking.

Gebruiksaanwijzing en de Patches. Door het reflecterende willen ze niet heel goed op de foto, maar er zitten er 36 in.  12 grote en 24 kleinere. De gebruiksaanwijzing zegt dat ze de talg opnemen en zo voorkomen dat het puistje verder gaat groeien en na een tijdje zelfs minder wordt. Het werkt ook supersimpel, je plakt ze erop en laat ze een tijdje zitten. Ik heb ze vooral 's nachts gebruikt, want dan ga je er niet aan zitten. 's Morgens kan je ze er gewoon makkelijk afhalen. 

Hier nog een keertje de Patches. 

Hier heb ik er eentje opgeplakt. Nu mijn mening? Geloof het of niet, maar ze werken echt. De eerste keer dat ik ze gebruikte zag ik meteen verschil, je ziet als je ze eraf trekt ook een soort wit plekje in de patch. Het klinkt misschien een beetje vies, maar je ziet meteen dat je puistje minder rood en kleiner is. Ideaal! En voor dat geld natuurlijk al helemaal.

Ik raad ze jullie zeker aan en ben ook erg benieuwd naar jullie mening. Je kan ze voor €0,69 bij de Action kopen.

Liefs,
Elana

12 opmerkingen:

  1. klinkt handig, van de week maar eens bij de action gaan kijken.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig! Had ze nog niet gezien bij de action, binnekort maar is halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor die prijs lijkt me het proberen waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me handig! Zie je ze niet zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, voor die prijs durf ik het wel aan! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hier echt al heel veel positiefs over gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super handig, ik heb ze zelf jammergenoeg nog niet zien liggen. T.T x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ze ook gekocht en ben super benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...