2 okt. 2012

Stash Flash; Kiko!


Vandaag een stash flash over een merk dat niet in Nederland verkrijgbaar is, maar ik toch een artikeltje waard vind. Kiko!
Kiko is onder andere te koop in Italie, Frankrijk en Duitsland, ik heb mijn spulletjes uit Italie en Frankrijk. Kijk mee!


Ik heb helemaal niet zo heel veel, eigenlijk, maar ik gebruik alle spulletjes met plezier!


Drie mooie lakjes, eentje uit Parijs, twee uit Rome.


Prachtige blush, geleverd in mooi fluwelen hoesje. Eyecandy!


Mooie oogschaduws, een baiskleurtje en een mooie bordeauxrode.

Limited edition cream lipstick, ook echt prachtig!

Last but not least, mijn all time favourite Lipstick die ik vorig jaar in Rome kocht. Ik heb er ooit een review over die lipsticks geschreven, maar helaas zijn alle foto's daarvan verdwenen, het is dus niet echt meer de moeite waard om die te bekijken, haha


Kennen jullie dit merk?
Liefs,
Elana





13 opmerkingen:

  1. ik ken het, heb er dit jaar in Italie een lipstick van gekocht, een heel fijn merk is het!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook een paar spulletjes van uit parijs en Milaan en vind ze heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kiko is zo geweldig! Ik heb oogschaduw en nagellak ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het ook echt een fijn merk, ik heb niet veel - maar wat ik heb is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog niks van Kiko. Hopelijk duurt dat niet lang meer...
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb echt niets van Kiko, maar het ziet er erg fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stash heb jij ervan zeg! Ik heb ook een aantal producten van Kiko, maar die van jou vind ik toch wat mooier! Vooral de blush en de lakjes.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stash!
    Zelf heb ik nog niets van het merk Kiko, maar dat wil ik ooit nog wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou nu al van Kiko!

    Liefs, Anne

    NEW POST
    www.movieanne.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi, ik heb alleen maar lakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...