16 okt. 2012

Stash Flash NYX!

Vandaag een stash flash van een merk waar ik zoveel meer van zou willen hebben.. Ik leerde dit merk kennen via verschillende beautyblogs en heb uiteindelijk wat besteld bij Boozyshop. Het werd steeds bekender en nu zit er zelfs een counter in de Douglas in de Kalverstraat. Ik heb het natuurlijk over het prachtige budgetmerk; NYX!



De pigments zijn prachtig, supergoed gepigmenteerd en werken ook fijn. De glitters zijn wat moeilijker mee te werken, maar ik ben echt verliefd op de paarsblauwe.

Close-up glitters.

Fruity glossjes

Cupcake glossjes

Jumbo eyepencil ( ik heb ook nog milk, maar ik geloof dat die door iemand gestolen is.. *iknoemgeennamensuus) en Jumbo lippencil. Deze zijn ook ontzettend fijn en goed gepigmenteerd.

En 5 prachtige lipsticks in achtereenvolgend Jupiter, Narcissus, Iris, Snow White en Indian pink.

Ik ben heel erg tevreden over dit merk, en zou eigenlijk nog heel graag een blush en een vaste oogschaduw willen. Hebben jullie al wat van NYX?

Liefs,
Elana

11 opmerkingen:

  1. Nee, want dan moet ik 't bestellen.. Maar ik wil heel graag de lip creams..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Nee, ik kende het merk nog niet! (:
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die lipbalsem cupcakes zien er te schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb nu wat besteld omdat het in promotie is want veel webshops verkopen het nu aan lage prijzen. Dus heb ik even meegeprofiteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer genoeg mogen de webshops het binnenkort niet meer verkopen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt mee een prima merk, maar jammer genoeg alleen online te koop. Als het gewoon in de winkels zou liggen zou ik er zeker al een heleboel van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die fruit glossjes zijn te leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die fruity en cupcake glossjes zien er leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien!
    Ik heb zelf nog niets van NYX, maar ben wel erg benieuwd naar hun lipsticks :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...