4 nov. 2012

Calendar on the wall..

Kalenders zijn eigenlijk gewoon multifunctioneel. Ze zijn handig, maar tegelijkertijd kunnen ze ook decoratief zijn. Vandaag laat ik jullie mijn zelfgemaakte Pixum Fotokalender zien. Benieuwd? Kijk mee!
www.pixum.nl is een website waarop je allerlei dingen met foto's kan bestellen. Kalenders, albums, wenskaarten, posters, canvassen.. voor ieder wat wils. Vandaag laat ik jullie een fotokalender zien, maar ook die kun je op verschillende manieren met verschillende designs en in verschillende groottes  maken. Ik koos voor een kalender van A3 formaat, voor in mijn nieuwe kamer.


Hij kwam in een grote kartonnen verpakking ( die een beetje lastig fotograferen is aangezien mijn adres daar natuurlijk op staat ) en was in perfecte staat toen hij aankwam. Ik heb een A3 kalender met hoogglans-finish. 

Het duurde ongeveer een week voor ik een mailtje kreeg dat mijn kalender klaar lag voor verzending. 3 dagen later had ik hem in huis, dus dat was wel heel fijn. 

 Even wat foto's van de binnenkant.



Ik persoonlijk vind pixum een prettige site om mee te werken. De kwaliteit van je foto wordt, zodra je de gewenste foto in een kader plaatst, aangegeven met een smiley. Zo kun je dus voorspellen hoe scherp hij zal worden op je kalender/ in je album/ op een canvas. 

Er zit een simpel ijzeren dingetje aan waaraan je hem kunt ophangen. 

Ik ben, net zoals de vorige keer, ontzettend tevreden en heel erg blij met mijn kalender. Ik zou zeker even een kijkje nemen, want je kunt zo ontzettend veel verschillende dingen maken op die website, en als je vragen hebt kun je makkelijk contact opnemen, de klantenservice is heel goed geregeld. 

Lees hier mijn vorige review over een product van pixum.

Wil jij ook zo'n mooie kalender maken? Ga dan naar www.pixum.nl, de rest wijst zich vanzelf.

Liefs,
Elana

13 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook een besteld en dit klinkt al goed dus.. hopen dat ie snel binnenkomt. Die van jou ziet er mooi uit! xo'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik mocht er ook een maken, ik vind 't echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Maakt het net wat persoonlijker met je eigen foto's:) xo
    www.tw-of.blogspot.com

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk! Ik wil nog twee canvassen laten afdrukken, dus neem deze site zeker in overweging.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De joune is ook al zo mooi geworden:d ik heb er ook 1 mogen maken, ben er echt mega tevreden over!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die ziet er leuk uit :) Ik zie nu vaak blogposts met die kalender, sinds wanneer zijn ze zo populair? Hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de kwaliteit is zo goed he! heel mooie foto's ook! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...