3 nov. 2012

Jullie zijn zo lief.


Alweer ben ik genomineerd voor de liebster blog award, dit keer door Eline van Simply Handwritten en ik vind het iedere keer zo lief, dat ik ook deze vragen nog maar even ga beantwoorden. Niet zo'n lang artikeltje dus, maar ik vind ze het wel even waard. Thanks again!




Waar komt de naam van je blog vandaan?
Heel veel namen waren al bezet, tot Fascinations van Alphabeat opeens voorbij kwam op mijn ipod. Ik vond het eigenlijk wel leuk klinken, haha.
Naar welke stad zou je altijd nog eens terug(!) willen gaan? En waarom juist die stad?
Reykjavik. Ik was daar vorige week en stiekem wil ik gewoon nog graag een keer terug. Het is zo rustig, zo sfeervol.
Wie is je favoriete auteur en wat is je favoriete boek?
Ik lees heel veel, ik heb serieus geen idee. Ik heb net ' Het recht op terugkeer'  gelezen, van Leon de Winter en die vond ik wel heel goed.
Schrijf je liever met een blauwe of met een zwarte pen?
Blauw,haha
Wat was het programma dat je als klein kind het liefste keek op TV?
Spongebob squarepants, haha. En Beugelbekkie en As told by Ginger.
Honden of katten?
Honden, hoewel ik ook al een aantal jaar heel gelukkig ben met mn katjes.
Vertel eens over de mooiste foto die je ooit gemaakt hebt. Waar is hij gemaakt, wat staat er op en waarom is juist die foto de mooiste?
Op de foto staat mijn paard met een vriend op het strand. De zon gaat net onder en het paard staat mooi hoog met zijn hoofd en staart. Ik kan hem niet zo goed beschrijven, en hij staat momenteel nog niet op mijn computer. Ik zal hem later wel eens laten zien, haha.
Noem vijf dingen die je nu om je heen ziet die iets over jou vertellen.
Camera, telefoon, Q&A A day, een ring van mn vriendje en mijn agenda.
Bespeel(de) je een muziekinstrument? Zo ja, welk instrument?
Gitaar.
Wat vind je de mooiste taal?
Ik vind spaans een hele mooie taal, haha.
Wat staat er in het laatste SMS’je dat je gekregen hebt?
Laat ik dan gelijk mn whatsapp er ook maar bij zetten, haha.
Sms: Aaaah, lief! Ik heb het nog gelezen hoor, hihi, Ja, dat had ik ook gemerkt. Nou laanie, ik spreek ook jou snel weer en nog fijne vakantie in noordwijk!! Loveyouuu xx ( whatsapp was stuk )
Whatsapp: hahaha, wat is het toch een watje.

Thanks Eline!

Liefs,
Elana

17 opmerkingen:

  1. Heeei, ik weet dat dit er niets mee te maken heeft, maar in een oudere post zag ik een schoolfoto van je en we zitten of je zat (ik zit nu in de 1e) op dezelfde school"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op het Amsterdams Lyceum? Oh wat leuk, haha. Ik zit nu in de zesde, dus laatste jaartje. Bevalt het ?
      Liefs,
      xx

      Verwijderen
  2. Hey dat boek moet ik lezen voor Nederlands!
    En ik ben benieuwd naar de foto van je paard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je reactie op mijn blog!
    Jij hebt ook hele mooie blog!
    Ik ga je volgen, volg je terug?:)
    Ik volg je via bloglovin.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh wat een leuke vragen, en antwoorden ofcourse!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuuuk! De liebster award is inderdaad leuk om te ontvangen, elke keer weer, haha.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha erg leuke tag met leuke vragen! <3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk voor je dat je de liebster award gekregen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen haha, en bedankt voor je lieve reactie op m'n gedichtje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief dat je die van Eline kreeg! Je hebt hem leuk ingevuld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk geschreven, ik ben jaloers op je paard!! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Omg ik woon in noordwijk, nouja het dorpje ernaast maar toch :D.
    Gaaf dat je daar op vakantie was en leuk geschreven /:Dxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk en die vraag over die pen is echt orgineel haha! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...