7 nov. 2012

Pictures of the week #43




Hier week 43 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 43e week! Ik ben trouwens echt trots op mezelf, nog maar 9 weken!



1-10-2012
Dit is stiekem een beetje smokkelen, want deze foto is al iets eerder gemaakt. Papa, ik, broertje en zusje <3 p="p">
2-10-2012
Standaard lief cadeautje van duitse vrienden :)

3-10-2012
Nog steeds intens blij met mn Macbookje :)

4-10-2012
Dit was een stomme week. Blij dat ie voorbij is.

5-10-2012
Huiswerken @ Noordwijk

6-10-2012
Mijn mama maakt foto's van me als ik aan het werk ben. Yeey.

7-10-2012
Ze zijn zo ontzettend netjes bij Vapiano beneden..

Liefs,
Elana




13 opmerkingen:

  1. Leuke foto's ! :) En een macbookpro werkt echt zo fijn (als je er eenmaal aan gewend bent dan, haha)

    Liefs,
    Marije

    www.marijeee.blogspot.nl
    www.rmjourneyaroundtheworld.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto`s. Krijg ook zin in chocolade!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's! Wat een leuk cadeautje van je duitse vrienden, me like! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha inderdaad standaard cadeautje die chocoladereep, maar hij blijft lekker he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's, en nu wil ik die chocolade echt uit de grond van mijn hart hier hebben haha, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nice photos! :))

    xoxo,
    http://raellarina.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...