10 nov. 2012

Pictures of the week #44


                                

Hier week 44 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 44e week! Ik ben trouwens echt trots op mezelf, nog maar 8 weken!



8-10-2012
Bloggen met een kopje koffie <3 nbsp="nbsp">

9-10-2012
Ik zei tegen een vriendin van me dat ik moest gaan opruimen. Waarom? was de vraag. Nou, hier om.

10-10-2012

Heerlijk nummer. Salamander van Will and the people

11-10-2012
Stiekem alvast voor morgen ingevuld

12-10-2012
Eventjes lekker lunchen bij de la place met Max en Soof

13-10-2012
Met max en mn backpack op schiphol :)

14-10-2012
Paardrijden in IJsland!


Liefs,

Elana

12 opmerkingen:

  1. Leuke foto's weer!
    Het paardrijden in IJsland ziet er erg gaaf uit, maar de omgeving daar lijkt me sowieso prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh die wraps, heerlijk. Leuk om daar paard te rijden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, altijd leuk om van een ander te bekijken! Ik wil ook nog graag een keer naar IJsland, echt een land om een keer geweest te moeten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, wat leuk dat je paard heb gereden in IJsland! De broodjes van de La Place zien er trouwens heerlijk uit haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Paardrijden in Ijsland? Oh wow... Ik vond rijden in Noorwegen al leuk, maar Ijsland moet wel helemaal speciaal zijn met zo'n ruige natuur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Paardrijen in ijsland lijkt me gaaf!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele toffe foto's! En paardrijden in Ijsland, super gewoon weg. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...