14 nov. 2012

Pictures of the week #45



                                     

Hier week 45 van mijn 365 dagen challenge. In deze challenge maak ik elke dag een foto van iets wat ik leuk vind of wat me inspireert. Aan het eind van de challenge zal ik mijn theaterdiploma in ontvangst mogen nemen en een eindartikel met een overzicht van alle foto's maken. Kijk mee, naar mijn 45e week! Ik ben trouwens echt trots op mezelf, nog maar 7 weken!


15-10-2012
The blue lagoon! Het was zo geweldig.

16-10-2012
Dit overheerlijke lekkernij heb ik gegeten. Jawel, de inhoud van een schapenhoofd.

17-10-2012
Uitbarstende geiser.

18-10-2012
Gletsjertocht.

19-10-2012
Met Fleurtje in de bus 

20-10-2012
Icelandic Design oorbellen van mn tweede gastgezinnetje, zo lief.

21-10-2012
En ze dachten ook dat ik geen eten kreeg thuis, dus even een voorraadje voor twee maanden gekregen.

Liefde voor IJsland, het was geweldig <3 nbsp="nbsp">

Liefs,
Elana


16 opmerkingen:

  1. eeuuw schapenhoofd!brrrr
    Wel mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de inhoud van een schapenhoofd? ieks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Behalve die van het schapenhoofd ;)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke foto's!
    Behalve dat schapenhoofd natuurlijk haha, bah :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Dat schapenhoofd het je toch niet echt moeten opeten?!?!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nicee foto's hihii.
    Like your blog !
    Ik volg je ! volg je terug ?

    Liefss
    www.xprettythings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh tof dat je het nog steeds volhoudt! Ik had het vorig jaar gedaan, maakte nog steeds elke dag een foto, maar had geen zin meer om te uploaden sinds oktober. The Blue Lagoon ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een gave foto's! Ieeeh dat schapenhoofd, was het echt lekker? liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief dat je oorbellen hebt gekregen van je gastgezin!
    Ze zijn zo cute!

    xoxo
    PICK ME AN OUTFIT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, gave foto's. Het ziet er mooi uit daar. (:
    Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n diary! Fijne blog heb je trouwens. Ik ga je alvast volgen op Bloglovin' ;) jij mij ook? x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...