12 nov. 2012

The beauty of Iceland.

IJsland, je hebt mijn hart gestolen. Je prachtige watervallen, gletsjers, noorderlicht, paarden en vriendelijke mensen. Ik heb er al honderd keer over gepraat op mijn blog, maar ik heb de reis uiteindelijk mogen maken, en oh, wat ben ik daar blij mee. Het was een geweldige week met een geweldige groep en geweldige ervaringen. Iedereen, ontzettend bedankt! Vandaag deel ik met jullie de mooiste plekjes, fijnste herinneringen en grappigste momenten. Kijk mee!



Max, Katja, Jeske, Benney, Hafrun, Elana

Elana, Hafrun, Benney (mijn ijslandertje) en Jeske.

Huisfeestje bij een van de IJslandse meisjes, met Jeske en Fleur.

Helemaal blij dat we mochten rijden.

Jaa <3 p="p">
Het huis van de president, met Max en Jeske

Hamburgercakejes, volgens Thijs en Tim waren ze heel erg lekker, haha.

Jaa, noorderlicht!


Echt swirls niveau 2.0

Van de ene naar de andere lekkernijen.

De beroemde kerk. 

Prachtig concertgebouw.

Reykjavik

Geloof het of niet dames en heren, maar dit is een potvislul. True story, we gingen naar het enige echte "penis museum"


Geiser!

Hond bij het hostel.



Gletsjer Hiken!



De basaltenwaterval.


Gletsjermeertocht met Fleur.



Met Jeske, Fleur en een van de docenten die mee was. 
Voor de "wie is de mol" kijkers onder ons, dit is de enige echte trap waar ze in de 


Rainbow <3 p="p">
Met Fleurtje





Drama les met de IJslanders. Hier is alleen de middelste IJslands, maar maakt niet uit, haha.



Friettent gevonden!

"GROEPSFOTOO"

Het Amsterdams, daar zit je goed!


En, wat vinden jullie? Al kriebels?

Liefs,
Elana 



15 opmerkingen:

  1. Ziet er geweldig uit, ik zou er zo graag een keer heen willen!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt hele gave foto's allemaal, die natuur is echt heel erg mooi & hiken lijkt me echt gaaf om een keer te doen :)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een gave foto's! lijkt me heel tof daar eens heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat ziet er echt geweldig uit!
    Vooral die regenboog bij de waterval, de gletsjer en natuurlijk het noorderlicht zien er echt prachtig uit!

    Haha ik moest trouwens al meteen aan Wie is de mol denken, vooral toen ik dat huis van de president zag :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat ziet er zo gaaf uit daar! Die cakejes haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie foto's! Aahw die cupcakes en swirl snoepjes! Ik vind de foto van de regenboog echt super mooi genomen :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw ontzettend gaaf! |Wat heb je een prachtige foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woow het lijkt me echt prachtig! En iel dat van die potvis hahaha! Maar je blog is erg leuk, ik ben je op bloglovin gaan volgen, Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh ik zie nu pas dat je GFC hebt, daar volg ik je ook op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fantastische foto's en die hamburgercakejes zijn echt grappig! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw echt gaaf! Ik zou er ook wel heen willen!
    Mooie foto's trouwens! Is het daar nou warm of koud?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...